Înscrierile sunt deschise până pe data de 14 aprilie, iar în cadrul programului care se va desfășura online se pot înscrie companii din România, Cehia, Ungaria și Slovacia.

Google caută startup-uri B2B și B2SMB care îndeplinesc câteva criterii cheie: au sediul în una dintre cele patru țări europene, au un produs SaaS care generează venituri și sunt în curs de dezvoltare și au primit finanțare pentru a scala.

Echipele pot fi formate din 4-5 persoane, fiecare ocupându-se de o zonă de business, ca de exemplu, marketing, dezvoltare.

Programul Growht Academy se derulează pe o perioadă de 9 săptămâni, începând cu data de 29 aprilie și până pe 1 iulie, pe parcursul acestuia fiind abordate 4 module: product & market, sales & leads evaluation, go-to-market strategy, measurement & attribuition.

Consideri că îndeplinești criteriile Google și vrei să te înscrii în cadrul Google for Startups: Growth Academy? O poți face accesând acest link până pe data de 14 aprilie.