Just Eat Takeaway va lansa emisiunea de obligațiuni convertibile în două tranșe, cu o tranșă principală de 600 de milioane de euro convertibilă în acțiuni în august 2025 și una de 500 de milioane, convertibilă în acțiuni în februarie 2028. Practic, emisiunile de obligațiuni convertibile permit investitorilor să cumpere obligațiuni care se vor transforma în acțiuni în companie la data menționată.

Conform statisticilor de la finalul ultimului semestru din 2020, Just Eat Takeaway a fost în al treilea trimestru consecutiv de creștere accelerată și urmărește să investească în continuare cu scopul de a câștiga cotă de piață, urmărind în primă fază acest aspect, nu profitabilitatea. Takeaway.com e un grup fondat în Amsterdam și a cumpărat grupul britanic Just Eat în ianuarie 2020 pentru 7,8 miliarde de dolari.

În Marea Britanie, Just Eat Takeaway a crescut cu 58% în 2020. În 2021, compania va continua să investească masiv pentru a câștiga cotă de piață. Dar un alt scop principal al emisiunii de obligațiuni e achiziția GrubHub, unul dintre marii jucători de pe piața din Statele Unite.

Conform datelor anterioare, Just Eat Takeaway vrea să finalizeze achiziția Grubhub pentru 7,3 miliarde de dolari. Grubhub avea peste 20 de milioane de utilizatori activi și acționează în toate statele din SUA. Inițial, Uber a dorit să achiziționeze Grubhub, dar Takeaway a fost opâiunea acceptată. Odată cu această fuziune, lanțul va fi cel mai mare operator de livrare de mâncare din afara Chinei.

Pe piața din România Takeaway acționează chiar sub acest brand, după ce în 2018 a achiziționat platorma Oliviera, operată până atunci de bulgarii de la Hello Hungry, care aveau și BgMenu în Bulgaria.

În China există principala platformă mondială de food delivery, dar care nu s-a extins în afara Asiei, Meituan Waimai. Alți rivali pentru Takeaway sunt Delivery Hero, care activează în România cu brandul foodpanda și Uber, care are platforma Uber Eats care a ieșit din România. Pe piața locală se mai găsește și Bolt Food, dar și Tazz by eMAG.