Fondat de Răzvan Crișan și David Maguet în 2014 și dezvoltat împreună cu Ciprian Morar din 2016, grupul Kané a creat o serie de branduri devenite foarte rapid unele dintre cele mai apreciate atât la nivel local cât și internațional.

Concepte precum Kané – New Romanian Cuisine, M60 Specialty Coffee, Mamizza – Mother of Pizza, Mercato Kultur și platforma Localnicii sunt doar câteva dintre proiectele care au stat la baza primei etape de dezvoltare a Grupului Kané.

Fondatorii Autonom, Dan și Marius Ștefan, se alătură altor investitori în grupul Kané, precum antreprenorul tech Ciprian Morar (fondator Lateral Inc.), Andrei Pitiș (fondator Simple Capital), Mihaela Mitroi (expert fiscal).

Potrivit Profit.ro, în total, Grupul Kané a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de peste 8 milioane lei și estimează să încheie anul 2022 cu o creștere de peste 130%. Obiectivul pentru anul 2025 vizează atingerea unei cifre de afaceri de 50 milioane lei.