ANSWEAR.COM, unul dintre cei mai mari retaileri de fashion online din Europa Centrală și de Est, a generat vânzări online de aproximativ 28 milioane de euro în primul trimestru al anului 2021, o creștere de 82% year-on-year, ceea ce se traduce printr-o creștere la fel de dinamică a veniturilor din vânzări, care în aceeași perioadă au crescut cu 76% year-on-year, respectiv aproximativ 27 milioane de euro.
ANSWEAR.COM, unul dintre cei mai mari retaileri de fashion online din Europa Centrală și de Est, a generat vânzări online de aproximativ 28 milioane de euro în primul trimestru al anului 2021, o creștere de 82% year-on-year, ceea ce se traduce printr-o creștere la fel de dinamică a veniturilor din vânzări, care în aceeași perioadă au crescut cu 76% year-on-year, respectiv aproximativ 27 milioane de euro.
”Lockdown-ul instaurat in toate țările în care ANSWEAR operează a dus la creșterea vânzărilor companiei, contribuind la consolidarea tendinței clienților de a trece de la cumpărături offline la cumpărături online. Închiderea magazinelor offline a încurajat clienții să cumpere online, ceea ce a generat un flux de noi clienți, îmbunătățind în același timp traficul de pe website, coșul mediu și ratele de conversie, consolidând astfel dinamica creșterii vânzărilor”, spune Raluca Radu, country manager ANSWEAR România.
Colecțiile de toamnă-iarnă de pe ANSWEAR.COM au fost bine primite de către publicul din țările în care retailerul online operează, depășind vânzările din ultimul an și obiectivele de vânzări.
Oferta actuală cuprinde noile colecții de primăvară ale brandurilor din portofoliu, dar și ale unor noi branduri lansate recent pe ANSWEAR: Elisabetta Franchi, Tory Burch, Penny Black, Max Mara Leisure, The Kooples, Liviana Conti, Stella McCartney, 4F, Wolford, Samsoe Samsoe, Uvex și CMP. ANSWEAR pregătește colecțiile pentru sezonul estival și lansarea unor noi branduri de top.
”Fiind un retailer multibrand care activează online, acest lucru ne permite să fim flexibili, să reacționăm rapid la tendințele pieței și să adaptăm oferta la nevoile actuale ale consumatorilor. De exemplu, în perioada de lockdown ne-am pliat rapid pe nevoile clienților de a purta haine casual, dar și dorinței acestora de a achiziționa produse vestimentare pentru sezonul cald încă din luna martie. Aceste aspecte, plus oferta variată de branduri de pe site, au avut un efect pozitiv asupra vânzărilor companiei”, adaugă Raluca Radu.