“Asistăm în prezent la transformări care au accelerat industria HoReCa în contextul crizei Covid-19. Uitați-vă la două tendințe ale momentului: grupul german Delivery Hero, care deţine mai multe platforme de comenzi online, a intrat în structura indicelui DAX, cel mai important indice al pieţei bursiere germane alături de alte companii de prestigiu la nivel global, și apariția noilor fonduri de investiții care finanțează proiecte de tip ghost kitchens. Ritmul de schimbare în HoReCa este frenetic la momentul actual, iar digitalizarea este o prioritate pentru antreprenori și manageri”, a declarat antreprenorul Henry McGovern, care va fi prezent la Romanian Hospitality Awards.
În opinia lui Henry McGovern, niciun model de business de tip restaurant, cafenea sau hotel clasic nu poate fi dezvoltat în noua realitate economică fără o compnentă de afaceri digitală, iar tendințele momentului din HoReCa sunt robotizarea și managementul datelor.
Henry McGovern și-a consolidat reputația în industria ospitalității, unde este apreciat că fiind unul dintre cei mai activi antreprenori din Europa Centrală. El este fondatorul și fost CEO (Chief Executive Officer) al AmRest, un grup de companii cu prezență în Europa, unde operează în 26 de țări branduri celebre precum KFC, Pizza Hut, Burger King, Starbucks, La Tagliatella, Blue Frog, Bacoa și Sushi Shop.
Juriul Romanian Hospitality Awards
130 membri de top din industria ospitalității și personalități marcante din societate, vor nominaliza și juriza în cadrul Romanian Hospitality Awards, iar juriul este condus de Ray F. Iunius, specialistul român apreciat la nivel internațional, cu experiență în cadrul prestigioasei școli hoteliere din Lausanne.
Cei 130 de experți vor juriza fiecare componentă a ospitalității românești. Astfel, cele 16 categorii de jurizare includ premiul pentru cel mai bun restaurant, cafenea sau hotel dar și furnizorul anului, cel mai bun antreprenor, bucătar sau brand de livrare de mâncare.
Printre noutățile din acest an ale Romanian Hospitality Awards se numără, de asemenea, inaugurarea a trei noi categorii de jurizare: „Epic Visits”, „Crisis Management” și „Cel mai bun proiect de CSR”.
Epic Visits este categoria în care se jurizează turismul experențial. Această categorie răsplătește cele mai bune pachete tematice originale (cazare și experiențe) disponibile în România. Se vor avea în vedere doar pachete complete care amestecă cel mai bine tema locului în care turiștii stau cu o activitate conexă pe care o desfășoară, cu scopul de a crea o experiență autentică, memorabilă.
Categoria „Crisis Management” este creată în răspuns direct la pandemia COVID-19. La această categorie se vor puncta adaptarea și reinventarea în timp de criză.
Nu în ultimul rând, în acest an, mai mult ca oricând, era nevoie de o categorie care să premieze cel mai bun proiect de CSR din HoReCa, această industrie demonstrând și în această criză sanitară că este extrem de sensibilă la ce se întâmplă în jurul ei și totodată pregătită să ofere o mână de ajutor comunității în care se regăsește.