Pe lângă simplificarea procesului de comandă pentru utilizatori, proprietarii de restaurante beneficiază de comenzi mai mari, care le reduc costul de livrare per porție. De când a fost lansată în România, aplicația a generat peste 13 milioane de euro restaurantelor partenere.
Liderul din Transilvania pe piața comenzilor online de mâncare, hipMenu, aduce la București o aplicație de top care se concentrează pe comanda de grup. Aceasta ușurează în special munca angajaților din companii și corporații, care organizează mesele de la birou. Pe lângă simplificarea procesului de comandă pentru utilizatori, proprietarii de restaurante beneficiază de comenzi mai mari, care le reduc costul de livrare per porție.
„Funcția de comandă în grup face foarte ușoară coordonarea comenzilor mai mari, care poate include plata separată online a selecțiilor. Etichetele personalizate care însoțesc fiecare comandă ajută la distribuirea pachetelor între colegi și reduc erorile umane care intervin la trimiterea comenzii de către restaurante. Momentan doar bucureștenii din sectorul 1 și 2 pot beneficia de livrări prin aplicație, urmând să ne extindem treptat pentru că nu vrem să facem rabat la calitate ”, declară Ciprian Costa, Chief Technology Officer, Cloud Treats Romania.
În doar 2 săptămâni de la lansarea silențioasă în București, proprietarii de restaurante locale spun că valoarea unei comenzi este deja de cel puțin 3 ori mai mare decât până acum.
“Vedem un uriaș potențial de câștig în zona prânzurilor din sectorul corporate. Datorită acestui sistem de comenzi de grup, în loc de 2 porții per adresă de livrare, am ajuns să ducem 8 porții în medie, ceea ce nu doar reduce costurile, ci și eficientizează timpul de livrare”, declară Valentin Piescu, manager operațional al restaurantului Pizzicato.
Aplicația hipMenu a câștigat premiul Best User Experience in Romania, oferit în 2016 de Central European Startup Awards. Totodată, se bucură de cea mai bună notă oferită de utilizatori dintre aplicațiile disponibile în România la categoria food & wine.
Recent, hipMenu și-a îmbunătățit aplicația pentru a oferi traducerea meniurilor în peste 15 limbi străine. Conform reprezentanților companiei, cele mai utilizate traduceri sunt în engleză, franceză, germană, maghiară, italiană, spaniolă sau greacă. Pe lângă traducere, felurile de mâncare din meniu au fotografii profesionale reale care îi ajută, atât pe români, cât și pe expați să găsească repede ceea ce le place.
Pentru a se promova în Capitală, cei de la hipMenu au venit cu o identitate vizuală de brand inedită. Materialele promoționale tipărite sunt făcute sub formă de bandă desenată, iar cei care au avut ocazia să folosească serviciul când acesta se afla în stadiul de ”silent launch” au primit și o cutie cu o ”medalie” pentru cei care fac comenzi.
Colegul care comandă mâncarea, recompensat
Printre beneficiarii aplicației hipMenu se află și un personaj despre care se vorbește mai puțin, dar care au un rol foarte important în viața fiecărei companii: așa numitul coleg care comandă mâncare.
Până acum, colegul care comanda mâncare își consuma destul de mult timp cu această activitate.
Cu ocazia lansării, hipMenu îi dedică o zi specială colegului care comandă mâncare, ”Ziua Eroului Nerecunoscut”, și îi oferă 20 % reducere la toate comenzile de grup plasate de joi, 20 iulie, până duminică, 23 iulie. Pentru ca acești adevărați eroi să aibă un weekend #ZEN.