Marja de profit net al companiei în Q1 2019 a fost de cca 8%, ușor crescută față de aceeași perioadă a anului trecut.

Huawei și-a menținut atenția asupra infrastructurii ICT și a dispozitivelor inteligente și a continuat să crească eficiența și calitatea operațiunilor sale, contribuind la performanța sa din acest prim trimestru al anului 2019.

2019 va fi un an de implementare pe scară largă a tehnologiei 5G în întreaga lume, aducând oportunități semnificative de creștere pentru Huawei Carrier Business Group. Până la finalul lunii martie 2019, Huawei semnase 40 de contracte comerciale pentru 5G cu operatori de vârf din toată lumea, distribuind peste 70.000 de stații de bază 5G în piețe de pe tot globul.

Tot în Q1 2019, Huawei Enterprise Business Group și-a lansat Platforma Digitală și noua sa strategie "Huawei Inside". Huawei se dedică construirii fundațiilor unei Chine digitale și a esenței unei lumi digitale, oferind Platforma Digitală alături de conectivitate ubicuă și inteligență generalizată. Huawei Enterprise Business Group a implementat, de asemenea, și primul access point Wi-Fi 6 cu capabilitate 5G din lume. La finele Q1 2019, Huawei distribuise mai multe produse Wi-Fi 6 decât orice altă companie de pe piață.

Huawei Consumer Business Group continuă să creeze valoare pentru consumatori prin produsele sale inovatoare. Strategia sa de bază este să ofere o experiență inteligentă consumatorilor, indiferent de scenariu. În Q1 2019, Huawei a distribuit 59.000.000 de smartphone-uri. În alte segmente de business, precum PC-uri, dispozitive purtabile și smart home, Huawei a fost aclamată de consumatorii globali pentru produsele sale inovatoare de vârf și experiențele superioare de utilizare.

HUAWEI CLOUD rămâne dedicată inovației. Aceasta își propune să construiască cel mai bun cloud hibrid posibil, să ofere soluții de Inteligență Artificială full-stack pentru industriile inteligente. Peste un milion de utilizatori și dezvoltatori din mediul enterprise au ales să lucreze cu HUAWEI CLOUD. În Q1, serviciile HUAWEI CLOUD au fost lansate în Singapore, iar HUAWEI CLOUD și-a lansat modelul de piață AI. Platforma HUAWEI CLOUD de dezvoltare a Inteligenței Artificiale cu toate facilitățile incluse – ModelArts – a ieșit pe primul loc în competiția de deep learning Stanford DAWNBench, atât în categoria de clasificare a imaginilor, cât și de inferență.

Informațiile financiare dezvăluite în cadrul prezentului document reprezintă cifre neauditate, compilate conform Standardului Internațional de Raportări Financiare; cursul de schimb valutar la sfârșitul lunii martie 2019: 1 USD = 6,7112 CNY (sursa: Reuters).