Huawei Consumer Business Group anunță o serie de servicii noi, special concepute pentru ca utilizatorii de produse Huawei să se bucure de prețuri de service avantajoase și pentru a-i încuraja să evite cât mai mult deplasările care au ca scop menținerea dispozitivelor în cele mai bune condiții.

Livrarea gratuită door-to-door pentru toți utilizatorii, chiar și pentru cei care nu dispun de o garanție a produselor, o reducere de până la 30% pentru serviciile de înlocuire a ecranului sau a plăcii de bază și disponibilitatea unui număr de WhatsApp pentru contact rapid sunt câteva dintre inițiativele Huawei pentru perioada imediat următoare.

Între 27 aprilie și 27 mai, Huawei oferă o reducere de până la 30% pentru serviciile de înlocuire a ecranului sau a plăcii de bază în centrele de service disponibile pentru utilizatori. Aceste două componente sunt dintre cele mai importante, iar costurile de reparație vor beneficia acum de o reducere suplimentară, menită tocmai să sublinieze dorința companiei de a veni în întâmpinarea consumatorilor în această perioadă dificilă.

Huawei extinde serviciul door-to-door deja disponibil pentru utilizatorii care dețin produse aflate în garanție. Începând cu data de 27 aprilie și până pe 27 mai, preluarea de la domiciliu a dispozitivelor care au nevoie de asistența specialiștilor din centrele de service este gratuită pentru toate dispozitivele Huawei, inclusiv pentru cele care nu dispun de garanție. Serviciul door-to-door a fost deja lansat și acoperă toate categoriile de produse Huawei: smartphone-uri, laptop-uri, tablete, ceasuri inteligente, routere și modemuri, transportul fiind gratuit.

Consumatorii pot solicita serviciul door-to-door în următoarele moduri:

  • Prin intermediul liniei telefonice de asistență Huawei, acum cu program prelungit. Utilizatorii pot apela numărul 0800 400 896 de luni până vineri în intervalul orar 09:00 – 18:00 și sâmbăta în intervalul orar 10:00 – 17:00.
  • La numărul de WhatsApp 0755 6688 77 pentru contact rapid.

De asemenea, serviciul VIP Huawei este disponibil pentru utilizatorii care își doresc să eficientizeze potențialul noilor dispozitive Huawei în cel mai scurt timp. Acest serviciu include asistență pentru transferul datelor, o experiență completă de instalare a aplicațiilor, configurarea noilor dispozitive Huawei cu un ID Huawei și spațiu de stocare gratuit în Cloud, valabil pentru smartphone-urile lansate în această primăvară, începând cu P40 lite. Serviciul VIP Huawei se aplică smartphone-urilor care dispun de AppGallery și Huawei Mobile Services.

Pentru toate dispozitivele disponibile în portofoliul Huawei – smartphone-uri, laptop-uri, tablete, dispozitive purtabile, audio și routere – a căror garanție expiră în perioada 15 martie – 14 iunie 2020, compania prelungește gratuit garanția produselor până pe data de 15 iunie 2020.

În ceea ce privește centrele de service Huawei, Huawei Customer Service Center, situat în Strada Nicolae Bălcescu nr.23A, București, a fost redeschis și funcționează cu program special. În cadrul service-ului autorizat din București, sterilizarea produselor se face cu ajutorul unui dispozitiv UV care îndeplinește toate normele de igienă impuse de contextul actual.

Totodată, utilizatorii se pot bucura de un dispozitiv curat și sigur, urmând un procedeu de igienizare format din 5 pași, după cum urmează:

  • Deconectarea dispozitivului de la orice sursă externă de curent.
  • Îndepărtarea husei de protecție și a accesoriilor conectate.
  • Pregătirea unei bucăți de material sau a unui tampon îmbibat cu alcool sau cu lichidul unui spray cu o concentrație de aproximativ 75% alcool medicinal.
  • Curățarea display-ului, a carcasei și a părților laterale ale dispozitivului, cu o grijă sporită la zonele sensibile (porturi, fante sau lanternă).
  • Uscarea completă a device-ului, timp de 5 minute, până la următoarea utilizare.