În esență, organizatorii caută echipe care realizează de la produse și experiențe inedite adresate consumatorilor, până la tehnologii care îmbunătățesc modul în care producem, distribuim ori consumăm.

”Să faci parte din Hubcelerator Food înseamnă să beneficiezi de toate instrumentele necesare pentru a ajunge cu ideea ta la un prototip valid. Ne vom asigura că vei primi insight-uri valoroase despre business modeling, inovație, validare și planning, dar și sfaturi aplicate de la experți în legal & contabilitate, marketing, vânzări, finanțare”, spun organizatorii Hubcelerator Food.

Ce primesc startup-urile participante

  • Consultanță pentru o campanie de crowdfunding prin care să îți vinzi ideea chiar înainte de lansare
  • 3 Monday Meetups în care vei primi feedback și soluții din partea comunității Impact Hub
  • Sesiune Mentoring Madness în care vei primi feedback din partea mai multor profesioniști și antreprenori
  • Proces și teme clare prin care vei știi cum să ieși pe “teren”, cu ce clienți și parteneri să vorbești și, cel mai important, ce să întrebi (și ce nu)
  • 10 workshop-uri cu experți și antreprenori de la care vei înțelege cum funcționează un startup
  • 1 mentor dedicat, ales special pentru startup-ul tău pentru întâlniri unu la unu
  • Contacte directe cu experți din toate funcțiile de business și o diversitate de industrii
  • 1 pitch în fața comunității de antreprenori, experți și investitori

Înscrierile sunt deschise până pe data de 14 septembrie. Programul se va derula în București, iar costul de participare este de 1.500 de lei (2.000 de lei pentru echipe de 2 persoane).