Fondatorul Alexandru Constantin a identificat problemele chiar în cadrul organizației proprii, în căminul înființat de părinții lui. Astfel, a simțit nevoia să creeze o soluția care să ajute la soluționarea aspectelor administrative și ale procedurilor de zi cu zi din cămine.
Și a creat icămin.ro, un sistem electronic care conține rețeta de îngrijire a fiecărui pacient din cămin, o soluție care ajută la completarea de 10 ori mai repede a documentelor și prin care proprietarii de cămine se asigură că treaba este bine făcută și standardele de calitate respectate.
Au pornit prin a-și crea un instrument intern de gestiune care eficientizează lucrul cu documentele, acomodarea rapidă a noilor angajați, ne ajută să ținem cont de diferite verificări săptămânale, lunare, trimestriale, lucruri simple dar importante și deseori scăpate din vedere într-o activitate copleșită zilnic de urgențe și de aspecte neprevăzute.
Prin soluția dezvoltată intern, un dosar pe care înainte îl completau în aproape o oră, același dosar este gata în 3 minute. În plus, noii angajați sunt ghidați automat cu ajutorul aplicației cum să îngrijească fiecare beneficiar și, deci devin operaționali din primele zile de lucru, fără perioade mari de inducție și învățare, ca până acum.
Despre soluția pentru căminele de bătrâni puteși descoperi mai multe în pitch deck-ul de mai jos, dar și în formatul video de Startup Pitch de aici.