La doar 19 ani, pe când era în ultimul an de facultate, Sarah a început primul său business, pornit de la iubirea sa pentru animale. ”Am fost întotdeauna atrasă de domeniul de <Hospitality>, industria și serviciile hoteliere, am călătorit foarte mult în special cu familia mea și în această zonă mi-am dorit să studiez și să mă dezvolt și, pe de altă parte, iubesc foarte mult animalele. Așa că am vrut să transfer toate serviciile de lux de care beneficiază oaspeții unui hotel elegant într-unele destinate îngrijirii celor care ne țin companie cu atâta dăruire. Așa s-a născut Very Important Pets, primul Hotel – SPA - Boutique pentru animale de companie”.

Investiția inițială a fost de 100.000 de euro. ”Avem inclusiv serviciu de taxi, în cazul în care posesorii animalelor nu le pot aduce sau nu le pot lua la o anumită oră. La început a fost dificil să găsim un spațiu potrivit atât pentru hotel, cât și pentru SPA”.

În prezent, după 7 ani și după ce a învins și reticența primilor clienți, acum Sarah și echipa ei au o relație specială cu fiecare patruped care sosește la centru pentru servicii punctuale sau pentru a fi cazați pe o perioadă mai lungă. Ea povestește că printre ”oaspeții” hotelului se numără câini, pisici sau iepuri.

În ceea ce privește derularea business-ului în 2020 pandemic, Sarah Sarrad spune că nu a fost deloc ușor. A implementat regulile de distanțare și, chiar dacă a avut mult mai puține programări, le-a stabilit la intervale orare și mai mari. În plus, a făcut oferte speciale, a oferit mai multe tipuri de servicii de îngrijire a animalelor în mod gratuit, în ideea de a avea activitate și de a menține și moralul echipei ridicat.

”Am muncit foarte mult, în toți acești ani, am realizat un vis, construind totul de la început. Acest aspect m-a învățat să devin creativă, să mă adaptez în orice situație și m-a motivat foarte mult.”

Această motivație nu se oprește aici, pentru că Sarah se pregătește pentru a-și împlini un alt vis. Pasionată de istoria și cultura arabă, de makeup și felul în care este evidențiată feminitatea în această zonă, ea își dorește ca anul acesta să lanseze o linie de produse cosmetice cu o astfel de inspirație.

”Am propriile ritualuri de beauty de la 12 ani, m-a fascinat foarte mult lumea aceasta misterioasă și îmi doresc să creez propria poveste și s-o expun în acele culori, produse, texturi pe care de multe ori mi le-am dorit, dar nu le-am găsit întotdeauna în forma căutată”.