Jumătate din cifra de afaceri provine din serviciile medicale estetice, iar 5% dintre clienții clinicii au fost bărbați.
La scurt timp după debutul pandemiei de coronavirus în țara noastră, Alexandra Crâșmaru, cu o experiență de 10 ani în industria farmaceutică, a lansat la mijlocul lunii mai 2020, imediat după ieșirea din starea de urgență, o clinică orientată către servicii dermato-estetice minim invazive.
Peste 250 de clienți au trecut pragul clinicii până la finalul anului, aceștia accesând servicii cu o valoare medie de 350 de euro/client.
Motoarele de creștere pentru Clinica Illuma au fost dotarea cu echipamente performante, echipa de specialiști (medici și specialiști în beauty), dar și măsurile de siguranță suplimentare luate în actualul context.
”Proiectul a fost finalizat încă dinainte de pandemie, însă, declararea stării de urgență ne-a forțat să amânăm deschiderea cu două luni. Mai mult, primele săptămâni de funcționare au fost marcate de reticența clienților de a interacționa cu persoane necunoscute. Totuși, pe fondul unei nevoi clare pentru serviciile noastre și prin oferirea unui mediu sigur, am ajuns în luna august la o medie de 60 clienți noi/lună, o triplare față de primele luni de funcționare”, a explicat Alexandra Crâșmaru, fondatoarea Clinicii Illuma.
Idei de afaceri: servicii medicale estetice
Astfel, cei mai mulți clienți ai clinicii (95%) sunt femei cu vârsta cuprinsă între 30 și 45 de ani, cu o preocupare pentru sănătatea pielii și îmbunătățirea acesteia prin terapii minim-invazive, cu timp de recuperare scurt.
Jumătate din cifra de afaceri provine astfel din servicii medicale estetice, în timp ce 20% dintre clienți au apelat la Clinica Illuma pentru servicii medicale de patologie. Un procent similar a accesat servicii de înfrumusețare și terapie corporală.
Totodată, 10% din cifra de afaceri provine din magazinul online dezvoltat ca side business în contextul pandemic și care oferă produse de îngrijire pentru acasă.
Pentru 2021, Alexandra Crâșmaru își propune creșterea cu 50% a cifrei de afaceri, dar și extinderea și diversificarea serviciilor oferite în cadrul clinicii, către tratamente precum cele cu laser pentru leziuni vasculare, testare genetică pentru alopecie sau tratamente faciale.