Prin acest parteneriat, Innobyte va dezvolta aplicații și va implementa soluțiile VTEX. Innobyte estimează că va genera în jur de 30% din veniturile sale în următorii trei ani în urma colaborării cu clienții platformei VTEX.

VTEX, platforma de comerț digital pentru branduri și retaileri de tip enterprise, a intrat oficial pe piața din România în anul 2018, iar de atunci compania și-a consolidat prezența locală prin încheierea de parteneriate cu clienți din diferite domenii precum fashion, auto, retail alimentar, retail florist, home & deco, IT&C, dar și comerț B2B, oferind soluții de comerț digital personalizate pentru specificul și nevoile business-urilor lor.

În urma acestui parteneriat, Innobyte va dezvolta aplicații și va implementa soluțiile VTEX pentru clienții din România, o piață aflată într-un moment de creștere.

Cu o echipă care numără în prezent 36 de specialiști tech, Innobyte își propune să extindă cu aproximativ 30% echipa până la finalul anului, alocând un procent considerabil de resurse pentru integrarea proiectelor VTEX în proiectele de dezvoltare ale companiei.

Innobyte are o experiență de peste 15 ani în dezvoltarea de magazine online de ultimă generație, iar în 2021 a înregistrat o creștere a veniturilor de 21% comparativ cu anul precedent. De asemenea, în 2021, compania și-a mărit portofoliul de clienți cu 30% și a extins colaborările cu cei existenți, contribuind la consolidarea poziției acestora în piață.

Clienții Innobyte sunt jucători importanți din industriile locale și regionale de tehnologie, retail, servicii, sănătate, domeniul bancar, juridic, turism sau fashion precum: British American Tobacco, Noriel, European Space Agency (ESA), Fashion Days, eMag, PayU, iStyle, Denner Weinshop, F64.

Pentru anul în curs, Innobyte analizează oportunitatea creării de soluții ecommerce proprii, dedicate digitalizării IMM-urilor, consolidarea poziției de dezvoltator de soluții de top pentru ecommerce și extinderea capabilităților în această direcție – atât în acord cu trendurile globale în industrie, cât și din perspectiva platformelor utilizate pentru dezvoltarea magazinelor online.