În acest an, 5 companii, activând în industrii diferite, din România, Polonia, Slovacia, Slovenia și Croația vor prezenta propriile provocări de business și invită comunitatea de antreprenori IT&C să vină cu soluții pentru a rezolva aceste provocări prin dezvoltarea de aplicații inovatoare cu ajutorul SAP Cloud Platform (SCP). Companiile partenere din acest an sunt Selgros – România, Eurocash – Polonia, GoodAI – Slovacia, Sportina – Slovenia, Atlantic Grupa – Croația.

În cei 2 ani de când a fost lansat, proiectul a adunat peste 60 de aplicații ce s-au transformat ulterior în veritabile produse de business.

Mai jos ai detaliile provocării. Te poți înscrie pe site-ul InnovMatch!

Provocarea Selgros

Pentru România, lanțul de hypermarket-uri Selgros a venit cu o provocare tehnică ce poate fi rezolvată de echipele care se înscriu. Selgros vrea să îmbunătățească / optimizeze campaniile de marketing pentru a targeta mai ușor consumatorii săi și pentru a crește rata de retenție adresând mai direct nevoile clienților.

Astfel, Selgros vrea să combine baza de date de clienți, cu istoricul de cumpărături din ERP, să analizeze datele și să realizeze la final recomandări de marketing bazate pe aceste date extrase.

Practic, proiectul urmează să aibă două componente: analizarea datelor și sugerarea de campanii de marketing targetate, dar și identificarea anumitor erori de clasificare în baza de date.

Ce fel de soluții poți propune

Companiile și specialiștii tehnici care vor să se înscrie la InnovMatch pot propune diferite soluții. De exemplu, Selgros a făcut o listă cu soluții de care ar avea nevoie.

• Sugerarea de posibile campanii care să adreseze un anumit grup de clienți.

• Cum să identifici corect clienții și grupurile tematice pentru a promova un anumit produs.

• Creșterea retenției: identificarea conturilor cu șanse mari de a părăsi rețeaua și crearea de oferte specifice de fidelizare a acestora.

• Identificarea erorilor de clasificare în baza de date de clienți. Bazele de clienți B2B suferă uneori de o clasificare inconsistentă între date și comportamentul lor de consum. Trebuie identificate aceste inconsistențe și rezolvate cu ajutorul tehnologiei.

Cum te înscrii

Înainte de a demara proiectul pentru a rezolva provocările de business ale companiilor partenere SAP, poți participa la workshop-ul tehnic de la București, care va fi organizat pe 5 septembrie. În cadrul acestuia, specialiștii SAP îți vor explica în detaliu cum funcționează SAP Cloud Platform, și cum poți utiliza platforma pentru a dezvolta aplicația sau aplicațiile dorite, pentru a ajunge în faza finală a InnovMatch 2017.

Echipa sau persoana care caștigă etapa partenerilor, poate continua să dezvolte MVP-ul prezentat (produsul minimal), până când aplicația devine complet funcțională.

Dacă ești selectat printre finaliștii internaționali, poți primii suport financiar dintr-un fond de 15.000 de euro.

Se pot înscrie oameni tehnici care nu au o echipă, startup-uri, scaleup-uri, studenți și inovatori din toată Europa de Est.

Faza internațională

Concursul mai are o fază, pe lângă cea de parteneri, care se cheamă Etapa Internațională. Astfel, startup-urile se pot înscrie în competiție cu propriile idei de aplicații ce pot fi create cu ajutorul SAP Cloud Platform. Etapa internațională va demara la 1 octombrie și te poți înscrie cu ajutorul unui video urcat pe YouTube ca nelistat care să includă un MVP, adică un produs minimal. Evaluarea va fi făcută până pe 6 noiembrie.