Concursul de Inovaţie Telekom caută din nou soluţii inovatoare din întreaga lume. Cei care doresc să se înscrie o pot face până pe 15 octombrie.

Proiectele pot fi înscrise în trei categorii, definite în funcţie de ariile de interes Deutsche Telekom: Smart Data Analytics, Future Communication sau Industry 4.0 / IoT. Având în vedere că Deutsche Telekom urmăreşte să identifice proiecte în faza de maturitate, va trebui ca echipele să prezinte un prototip cel puţin funcţional. Proiectele pot fi depuse pe site-ul www.telekom-innovation-contest.com.

Competiţia oferă oportunitatea de a participa la expoziţia dedicată inovaţiei care se desfăşoară la Budapesta (Innovation Expo), startup-urile având astfel posibilitatea de a interacţiona cu experți din organizația de business a Deutsche Telekom.

Înscrierile se pot face până pe 15 octombrie, startup-uri şi dezvoltatori de soluţii inovatoare din întreaga lume fiind invitați să-şi depună proiectele.

Screen Shot 2015-09-14 at 16.08.48

Pentru prima dată, echipele care se înscriu în concurs au şansa de a participa la evenimentul care se desfăşoară în Budapesta, pe 12 noiembrie. În cadrul „Innovation Expo” a fost creată o platformă care să faciliteze interacţiunea dintre startup-uri şi grupul Deutsche Telekom.

Prima ediţie a concursului de Inovaţie Telekom a avut loc în anul 2013, la iniţiativa Telekom Innovation Laboratories din Berlin, T-Mobile Polonia şi Magyar Telekom Ungaria. Din anul 2014, competiţia este susţinută şi de toate incubatoarele Deutsche Telekom - hub:raum din Berlin, Cracovia şi Tel Aviv, alături de Kitchen Budapesta şi UQBATE, un program destinat angajaţilor.

Ediţia de anul acesta a competiţiei a fost lansată în cadrul Startup Night, cel mai mare eveniment dedicat ecosistemului de startup-uri din Berlin, pe 5 septembrie, la sediul Telekom din Berlin.

Experţii din juriu au desemnat câştigătoare soluţia shopboostr din Berlin, iar CEO-ul şi cofondatorul startup-ului, Dimitri Haußmann, a primit invitația. Soluţia dezvoltată de shopboostr creşte rata de conversie a magazinelor online folosind un sistem algoritmic complex bazat pe analiza datelor şi a comportamentelor pentru a oferi produse individualizate și stimulente pentru achiziții.