Înscrierile în competiția organizată de către ADFABER au loc până pe data de 2 noiembrie 2020, urmând ca ulterior să fie desemnate și premiate proiectele cele mai apreciate de juriu.

‘‘Anul acesta, noul an școlar vine către elevi și profesori cu o mulțime de provocări. Tot cu o provocare venim și noi, însă una frumoasă. Le propunem elevilor să aleagă o temă din cadrul oricărui obiect de studiu și să creeze o lecție interactivă, o experiență virtuală de învățare. Această experiență ar trebui sa îi ajute pe colegii care stau acasă să învețe mai ușor iar pe profesorii lor sa folosească drept suport la clasă lecția interactivă realizat”, a declarat Alin Chiriac, fondatorul Adfaber.

Java este cel mai utilizat limbaj de programare la nivel mondial și unul dintre cele mai cerute de pe piața muncii. Elevii participanți la competiție au oportunitatea de a învăța sau de a exersa noțiunile de bază ale programării în Java, iar cu ajutorul profesorilor coordonatori, pot crea lecții interactive, adevărate “lumi’’ virtuale, cu personaje create chiar de ei.

Elevii și profesorii își pot înscrie echipele accesand adfaber.org/alice.

Anul trecut peste 100 de echipe din toată țara s-au înscris în competiție și s-au luptat pentru premiile oferite celor mai bune proiecte.