Astfel, se continuă strategia de consolidare și creștere pe următorii 2 ani a grupului, prin dezvoltarea tuturor brandurilor din portofoliu: Stradale - lanțul de restaurante fast-casual, Mitzu – lanțul de cafenele deschise în tandem cu Stradale, și Flavours – divizia de catering a grupului, repere cunoscute în piața HoReCa, pentru segmentele de food & events.
Direcțiile strategice pentru următoarea perioadă includ digitalizarea, astfel încât totul să fie mai simplu pentru clienți – de la modalitatea de comandă până la timpul petrecut în restaurant –, și healthy choices – prin crearea unei linii noi de producție cu meniuri mai sănătoase & preparate farm to table.
„Mozaik investește, în primul rând, în echipele din spatele brandurilor. Nivelul la care au ajuns și felul în care au gestionat criza de anul trecut sunt exemple clare că vorbim despre o echipă alături de care vrem să fim mulți ani de acum înainte. Pus alături de planurile de viitor existente și cu stabilitatea, susținerea și expertiza cu care vine Mozaik, suntem convinși că grupul Flavours își va consolida poziția de lider în HoReCa”, a adăugat Vlad Bușilă, Managing Partner Mozaik Investments.
„Suntem pregătiți pentru lansarea de proiecte noi și dezvoltarea celor existente, astfel încât să ne continuăm misiunea de a deveni compania de food nr. 1 din România, prima opțiune în mintea clienților care vor să ia prânzul, să savureze o cafea sau să organizeze un eveniment – fie că vorbim de unul privat sau de unul corporate. Iar cu Mozaik Investments alături, viziunea noastră de a deveni o companie integrată, cu perspectivă de business de 360 de grade în servicii, este mult mai aproape de a fi îndeplinită‟, a spus Raluca Țeposu, CEO Flavours Group.
Stradale numără în prezent 14 locații, dintre care una în Cluj-Napoca și restul în București, cea mai recent deschisă fiind în cadrul parcului de distracții Edenland, o locație adresată publicului larg. Alte 6 unități urmează să fie deschise până în 2023, în București, Cluj și Timișoara. Mitzu, conceptul de cafenea desprins din Stradale, are în prezent 13 locații, cu planuri să ajungă la 18 până în 2023, incluzând o locație flagship în Record Park, din Cluj-Napoca.
1 milion de euro pentru logistică și catering
Pentru Flavours, brandul umbrelă pentru întreaga companie, se plănuiește o investiție majoră – de aproximativ 1 milion de euro –, în dezvoltarea zonei de logistică, în tehnologie, dar și în pregătirea echipelor.
Flavours a luat naștere în 2002, ca o companie de catering care livra mâncare, sub semnătura lui Chef Foa, cum nu se mai găsea în România. Flavours a început să livreze o experiență 360 pentru toate simțurile. Flavours are locații în București și Cluj, iar livrările se pot face în toată țara. Flavours a organizat peste 5.000 de evenimente și a ajuns la peste 2 milioane de clienți.
Din dorința de a ajunge la cât mai mulți români și a le îmbunătăți experiența prânzului, în 2015, a apărut Stradale și, pentru prima oară, prânzul dintr-o clădire de birouri, școală sau instituție publică venea cu o experiență completă – calitate superioară a ingredientelor, gust memorabil, set-up-ul unui restaurant de seară și atmosfera unui festival de mâncare. Stradale numără în prezent 14 restaurante deschise și este prezent în clădirile de birouri tip A, în București și Cluj, în școli private, dar și în instituții, precum Ambasada SUA.
Dintr-o prăjitură cunoscută în București, Mitzu a devenit un loc unde poți savura o cafea de specialitate, dulciuri și sendvișuri făcute în casă. Mitzu este prezent în aceleași locații în care este Stradale, numărând 13 locații, în clădirile de birouri tip A, în București, în școli private, dar și în instituții, precum Ambasada SUA și Senatul României.
Mozaik Investments este un fond de investiții care a luat naștere în 2019 prin parteneriatul dintre un antreprenor de succes, Sacha Dragic, un veteran în private equity, Roland Haas, și un fost bancher M&A, Vlad Bușilă, și care are în spate mai mulți investitori privați, atât locali cât și regionali. Mozaik urmărește să investească în companii cu potențial ridicat de creștere oferind capital și know-how financiar în schimbul unei participații minoritare. Sumele investite variază între 1 și 5 milioane de euro, iar perioada de investiție poate ajunge și la 10 ani. Fondul acoperă Europa Centrala și de Est prin cele două birouri locale din Viena și din București.