Agenda evenimentului cuprinde prezentări ale unor soluții inovative, dezbateri aplicate pentru creșterea performanței magazinelor online, precum și discuții cu reprezentanții unor magazine online relevante, care vor vorbi despre viziunea și experiența proprie în a construi o afacere de succes în eCommerce.
Printre subiectele și temele de discuție propuse de organizatori în cadrul evenimentului se numără tendințe și provocări actuale din eCommerce, inovații și tehnologii, securitatea datelor și a tranzacțiilor, îmbunătățirea experienței de cumpărare, dar și dezbateri despre viitorul eCommerce-ului, AI, investiții, strategii și soluții.
Iulian Stanciu, președinte executiv eMAG, în dialog cu Arthur Rădulescu
Participanții la eveniment vor avea ocazia să interacționeze cu antreprenorii care au dezvoltat magazine online de succes precum eMag, Libris, TheHome, Answear, dEpurtat.ro sau Lensa, dar și cu reprezentanți ai companiilor de tehnologie cu impact global precum Google sau Adobe, sau afaceri locale din sfera serviciilor și soluțiilor pentru eCommerce precum theMarketer, Gun Media, Innoship, MTH, DWF, Netopia, PayU, Aqurate, TBI Bank și mulți altii.
Una dintre cele mai așteptate dezbateri îl va avea pe scenă pe Iulian Stanciu, președinte executiv eMAG, care va intra în dialog cu Arthur Rădulescu, CEO MerchantPro. Vor discuta despre experiențele proprii în antreprenoriat și eCommerce, tendințe, provocări, strategii, soluții inovative, dar și viitorul comerțului online în România.
Iulian Stanciu, președinte executiv al eMAG, este la conducerea companiei din 2009, când a devenit acționar majoritar al retailerului online. În 2012, Iulian Stanciu a încheiat un parteneriat cu fondul de investiții sud-african Naspers, în urma căruia eMAG a devenit cea mai relevantă platformă de comerț electronic din Europa de Sud-Est. 10 ani mai târziu, eMAG devine cel mai valoros brand românesc și prima companie din domeniul ecommerce situată pe prima poziție în clasamentul realizat de Brand Finance.
„Conținut premium, speakeri emblematici și networking exclusiv sunt conceptele pe care le-am avut în minte când am gândit evenimentul, agenda și dezbaterile. Am pornit, de fapt, de la dorința de a aduce față în față, pe de o parte pe reprezentanții magazinelor online care doresc să-și crească performanța business-ului, iar de cealaltă parte cele mai relevante nume din comerțul online românesc cu care participanții pot avea interacțiuni directe în cadrul conferinței, sau la cocktail-ul de după”, precizează Arthur Rădulescu, CEO MerchantPro.
Agenda dotCommerce, între soluții pentru creștere, și inspirație pentru business
Programul dotCommerce cuprinde un mix echilibrat între discuții despre soluții pentru creșterea performanței și optimizarea business-ului, și o bună doză de inspirație pentru strategie și viziune antreprenorială.
Astfel, evenimentul debutează cu un panel despre soluții pentru performanță și optimizare, continuă cu dezbateri despre viziune și focus, strategii de loializarea clienților și scalarea internațională. Bineînțeles, din program nu lipsesc discuțiile despre livrări eficiente și, subiectul momentului în tehnologie, AI și aplicabilitatea sa în eCommerce. Panelul care închide ziua și face trecerea către socializare pune în prim plan antreprenori de succes din online, care vor împărtăși din experiența lor și bunele practici pentru a crea un business performant.
Ziua va fi presărată și cu momente de relaxare, iar experiența dotCommerce se va încheia cu o Exclusive Cocktail Party pe terasa rooftop a locației.
Evenimentul, dotCommerce Digital Forum, are loc pe 15 iunie 2023, la Pentagon Events Hall. Agenda completă și biletele sunt disponibile pe pagina oficială a evenimentului, www.dotcommerce.ro, cu prețuri începând de la 59 euro.
Evenimentul este organizat de MerchantPro, platforma SaaS de eCommerce folosită de aproape 2000 de magazine online locale active, având ca partener principal theMarketer, precum și susținerea partenerilor Innoship, Gun Media, Mokka, Aqurate, MTH Digital, TBI Bank, Rosistem și Doctor SEO.
MerchantPro este un proiect al companiei ShopMania Net, care se adresează antreprenorilor din eCommerce din România și Europa, prin funcționalități competitive de eCommerce, servicii profesioniste de suport și soluții personalizate, adaptate necesităților specific de dezvoltare.
Platforma MerchantPro este folosită la nivel regional, peste 5.000 magazine online utilizându-i funcționalitățile în cei peste 15 ani de prezență pe piață. În ultimii doi ani, MerchantPro și-a consolidat prezența pe piața internă și internațională, cu aproape 2000 de magazine active în România, și un număr în creștere continuă pe piața din Vestul, respectiv sud-estul Europei.