Cele mai multe poziții vizează tineri profesioniști care doresc să se specializeze în activități precum analiza de risc și gestionarea sistemelor anti-fraudă pentru comenzile online, suport tehnic, operațiuni financiare și chargeback, cât și analiză financiară și vânzări. Sunt deschise, totodată, și poziții pentru specialiști IT cu experiență, care să susțină dezvoltarea tehnică și integrarea soluțiilor Avangate și 2Checkout la nivel global.

”Căutăm acei tineri profesioniști, ambițioși, care știu că expunerea la o piață internațională, o industrie dinamică și proiecte interesante le oferă posibilități de dezvoltare rapidă și achiziția unor competențe mai rar întâlnite pe piața locală. Suntem totodată interesați să creștem și intern profesioniștii de care avem nevoie, prin promovarea colegilor din echipă. Ne putem mândri cu o rată de promovări de aproape 20% în ultimul an. Susținem dezvoltarea prin accesul la sisteme și tehnologii noi, traininguri, conferinte și certificări internaționale, dar și prin schimb de experiență cu colegii din alte regiuni”, menționează Mădălina Teodorescu, HR Director în cadrul Avangate.

Compania oferă pachete financiare motivante dar și o serie generoasă de beneficii, de la abonamente medicale pentru angajați și copiii lor, posibilitatea de a servi masa de prânz alături de colegi în restaurantele din apropierea biroului, cursuri de specializare, locuri de parcare auto și parcare securizată pentru biciclete, cafea din partea companiei, evenimente și petreceri.

Împreună cu Avangate, 2Checkout are în prezent 260 de angajati la nivel global, dintre care 70% lucrează în biroul din România, restul regăsindu-se în Statele Unite, Olanda, Marea Britanie și Rusia. Echipa locală susține operațiunile de vânzări, marketing, financiare, de suport clienți, precum și de dezvoltare tehnologică.

Posturile disponibile pot fi vizualizate pe pagina de cariere a Avangate.