În prezent, Edenred Digital Center (EDC) dezvoltă soluții pentru tranzacții online pentru subsidiarele Edenred din întreaga lume.

EDC continuă astfel strategia de extindere a echipei, în acord cu planurile anunțate, pentru a răspunde nevoilor de eficientizare și digitalizare ale grupului. Edenred Digital Center a fost deschis în luna mai 2019, în București, și are, în acest moment, 72 de angajați.

„Echipa EDC lucrează cu cele mai noi tehnologii pentru dezvoltarea soluțiilor și produselor grupului și beneficiază de un mediu de lucru flexibil, orientat pe rezultate și profesionalism. Lucrăm Agile, iar printre tehnologiile folosite aș aminti: Xamarin, Mulesoft, Azure și Python. Avem proiecte complexe, cu impact asupra zecilor de milioane de utilizatori ai cardurilor și aplicațiilor mobile Edenred, iar, pe lângă acestea, oferim echipei un pachet generos de beneficii, cu 80% peste media pieței muncii din România.

În EDC, ne dorim colegi care să îmbine pasiunea pentru tehnologie cu dorința de a conduce proiecte și echipe globale”, declară Răzvan Popescu, HR Director Edenred Digital Center.

În centrul de la București, echipele IT dezvoltă proiecte precum aplicații mobile de plăți digitale pentru zeci de milioane de beneficiari ai soluțiilor Edenred din cele 46 de țări în care grupul este prezent. EDC are un rol strategic în design-ul, implementarea și managementul platformelor utilizate la nivel global.

Grupul Edenred este lider pe piața de beneficii extrasalariale pentru angajați și un jucător important în soluții pentru flote și mobilitate, precum și soluții complementare, care includ plăți corporative, incentivare și recompensare și programe publice sociale. Soluțiile oferite de Edenred sunt folosite zilnic de peste 50 de milioane de angajați din 46 de țări. Anul trecut, grupul a gestionat tranzacții în valoare de 31 de miliarde de euro, realizate de beneficiari, mai ales prin aplicații mobile, platforme online și carduri, datorită platformei digitale pe care continuă să o dezvolte.