Lectură de 1 min

Jumătate din oameni nu mai instalează aplicații. Startupiștii ar trebui să renunțe la visul aplicației de milioane

Abonează-te pe  
Foarte mulți antreprenori tech la început de drum încă au visul de a crea o aplicație, aceasta să fie descărcată de sute de milioane de oameni și să aibă succes. Cu toate acestea, epoca aplicațiilor s-a cam dus. Și să încerci să faci business din ele e un efort sisific. Asta o spune și ultimul raport Mobile Apps Report.
Jumătate din oameni nu mai instalează aplicații

Abonează-te pe YouTube

Fii primul care vede review-urile și cele mai interesante noutăți din domeniul tehnologiei și inovației.

Vezi în avanpremieră

Potrivit raportului publicat de comScore, chiar dacă americanii, una dintre cele mai importante piețe de aplicații, cheltuie mai mult ca niciodată pe aplicații sau în interiorul acestora, ei nu mai downloadează altele noi.

51% din utilizatorii de smartphone au declarat că nu au instalat vreo aplicație nouă în ultimul an. Doar 5% au instalat mai mult de opt aplicații noi, în timp ce 8% au instalat peste 3 aplicații.

O problemă e că oamenii nu mai au nevoie de alte aplicații în telefon. În plus, descoperirea aplicațiilor noi e o problemă, magazinele online fiind complicate. 8 din 10 aplicații populare în magazinele americane sunt deținute de Facebook sau de Google.

De exemplu, în România, cele mai populare sunt Messenger, WhatsApp, Instagram, Facebook, Waze, Snapchat, Facebook Lite, Zedge, OLX și Go Clock.

Potrivit datelor din 2016, media globală de aplicații instalate este de 26 pentru fiecare utilizator. Așadar, sfatul nostru este ca dezvoltatorii și fondatorii de startup-uri să nu se mai concentreze pe aplicații, ci pe tehnologii mai complexe, care sunt căutate acum precum inteligența artificială, cybersecurity sau machine learning.

Abonează-te pe  

Citeste mai departe:
mai multe despre:

Pe aceeasi tema: