Elevi ai clasei a lll-a de la școli din capitală vor expune, la târgul comercial, produsele și serviciile create în cadrul programului de educație antreprenorială pentru copii Kids in Business, aceștia având ocazia să își testeze abilitățile de afaceri. O parte din banii obținuți din vânzări vor fi folosiți pentru acte de caritate.

Kids in Business este un proiect care vizează iniţierea copiilor cu vârste cuprinse între 6 şi 14 ani în conceptele de afaceri, având ca obiectiv pe termen mediu și lung crearea unui ecosistem național de educație antreprenorială.

„Ne-am dorit ca elevii din comunitatea Kids in Business să petreacă ziua de 1 iunie într-un mod incitant și distractiv, iar târgurile pe care le organizăm sunt așteptate de fiecare dată cu mult entuziasm. Evenimentul va reda cât mai fidel atmosfera unui târg comercial real, pe durata căruia copiii vor experimenta ce înseamnă să fii antreprenor. Pentru a participa, aceștia au înființat prima lor societate cu răspundere limitată virtuală și au dezvoltat propriile concepte de afaceri. Aceștia au ocazia să pună în practică noțiunile învățate la cursurile de educație antreprenorială prin amenajarea standului, promovarea produselor și serviciilor și negocierea cu clienții. Însă cel mai important, vor experimenta sentimentul de împlinire rezultat din valorificarea talentelor și abilităților”, afirmă Nicoleta Munteanu, fondatoarea Kids in Business și mentor în cadrul programului de educație antreprenorială.

Târgul Kids in Business va fi dedicat unui proiect de responsabilitate socială, cu scopul de a-i învăța pe copii să accepte diferențele dintre oameni, să își dezvolte empatia față de ceilalți, dar și sentimentul de împlinire atunci când dăruiesc. Astfel, o parte din încasări vor fi folosite pentru a sprijini programul „Vreau să fiu profesionist”, în cadrul căruia sunt promovate meseriile din industria înfrumusețării în rândul copiilor proveniți din centrele de plasament.

Pentru că târgul este organizat în spațiul public, iar copiii realizează activități de comerț, va exista o procedură specială de schimbare a bancnotelor. În cadrul târgului va fi amenajat un stand dedicat banilor KiB, de unde clienții pot cumpăra tokenii KiB cu care vor achiziționa produsele copiilor. În cazul în care aceștia rămân cu bani KiB, li se va restitui contravaloarea acestora.

Participarea elevilor la târgurile Kids in Business are ca principal obiectiv dezvoltarea și stimularea spiritului antreprenorial, întrucât le oferă acestora posibilitatea de a-și testa competențele într-un mediu de afaceri real și de a dobândi o experiență care le va fi utilă în evoluția viitoare. Obiectivele secundare sunt integrarea copiilor în realizarea unui proiect de responsabilitate socială, stimularea sentimentului de apartenență la comunitatea Kids in Business și networkingul între micii antreprenori. La fiecare târg participă antreprenori reali, care vor evalua performanțele micilor antreprenori.

Târgul Kids in Business este organizat în parteneriat cu Primăria Municipiului Bucureşti, Direcția de Cultură, Învățământ, Turism prin PROEDUS.