Noul format completează portofoliul METRO România pe segmentul retailului de proximitate, care include franciza LaDoiPași, care depășește 2.400 de magazine. La finalul anului, METRO estimează că franciza LaDoiPași va depăși pragul de 2500 de magazine.

”LaDoiPași Extra este pasul firesc pe care METRO îl face pe baza experienței acumulate cu franciza La DoiPași. Este un format pe care încă îl testăm pentru a-i optimiza parametrii, dată fiind audiența diferită, exclusiv din mediul urban, însă am parcurs deja etape importante și avem convingerea că se conturează un proiect valoros pentru publicul-țintă. Abordarea strategică este și de a crea, prin LaDoiPași Extra, un liant între clienții noștri din HoReCa și segmentul de conveniență, prin integrarea unor soluții personalizate food-to-go și ready meals, care au devenit tot mai atractive pentru consumatorii finali”, a declarat Cristian Stoenică, Director de Franciză și membru al Consiliului de Administrație al METRO Convenience România, compania care operează LaDoiPași Extra.

Situate în zone urbane dense, magazinele LaDoiPași Extra au suprafețe cuprinse între 60 – 200 mp și propun o varietate extinsă de produse alimentare și non-alimentare, cu focus pe soluții tip ready-to-eat, ready-to-go, ready-to-cook.

Magazinele LaDoiPași Extra sunt formate moderne, organizate intuitiv, pentru a fi parcurse rapid, integrate digital cu infrastructura METRO, astfel încât procesele de aprovizionare și gestionare se derulează eficient, cu un efort minim din partea echipelor.

În cazul magazinelor LaDoiPași, suprafețele medii sunt cuprinse între 80 și 120 mp și propun un mix de produse alimentare și non-alimentare care variază în funcție de profilul local, selecția fiind realizată pe baza unei analize a obiceiurilor de consum specifice comunităților cărora li se adresează.

În medie sunt între 3.500 – 7.000 de produse expuse la raft, cu prețuri accesibile, de la produse de bază, la legume și fructe, carne proaspătă, lactate, mezeluri, o gama largă de produse marcă proprie (ARO, Fine Life), dar și produse locale și regionale.