Instagram a introdus de curând posibilitatea de a introduce reclame video în feed-urile utilizatorilor. Magazinul online FashionUp a încercat această tehnologie și a adus și o serie de statistici de performanță care pot fi utile pentru startup-urile de ecommerce care vor să se promoveze pe Instagram.

Astfel, timp de cinci zile, magazinul a derulat campania "50din100 - Shop de pe Insta!", în cadrul căreia și-a premiat clienții și a analizat potențialul Instagram pentru nișa fashion, dar și cât de bine au răspuns oamenii la promovarea pe una dintre cele mai interesante rețele sociale ale momentului.

Când vine vorba de promovare online, traficul este primul indicator al succesului. Pe Instagram, după cum a observat FashionUp, acesta este mult mai ieftin decat pe celelalte canale digitale, dar, totodată, este mai relevant.

Conținutul foto primează, pe Instagram fiind acesta întâiul "limbaj", iar alegerea fotografiei potrivite este esențială: face diferența dintre succes și eșec. Mai mult, publicul feminin este mai receptiv decât cel masculin.

"De săptămâna trecută, FashionUp e primul magazin din România care a folosit Instagram Ads pentru a-și spori prezența în online. Sunt plăcut suprinsă de rezultatele pe care le-am avut după cea dintâi campanie pe Instagram. Rata de conversie pentru acest canal de promovare a fost, încă din prima zi de campanie, cu 50% mai mare decât pe restul canalelor de promovare. Aşadar, văd în Instagram un generator de trafic pe nişa fashion, acesta fiind locul unde pasionaţii domeniului împărtăşesc poze şi impresii despre noile achiziţii şi de unde se inspiră pentru noi ţinute“, a declarat Adelina Oprea, Marketing Manager FashionUp.

În campania "50din100 - Shop de pe Insta!", FashionUp a oferit câte un voucher pe zi utilizatorilor de Instagram, care le-a permis acestora să cumpere de 100 de lei, dar să plătească doar 50 de lei.