Astfel, compania franceză a făcut două achiziții în țara mamă, preluând companiile Netatmo și Debflex, a continuat apoi procesul de extindere odată cu achiziția Shenzhen Clever Electronic în China, a Modulan în Germania și a Gemnet în Dubai, iar, la finalul anului 2018, compania a anunțat două noi operațiuni, achiziționand companiile Kenall din Statele Unite și Trical din Noua Zeelandă.

Achiziția Kenall

Kenall este liderul american în materie de soluții de iluminat dedicate aplicațiilor specializate și în mediile critice non-rezidențiale: spitale, școli, clădiri publice, clădiri dedicate procesării alimentelor, tuneluri, spații dedicate facilităților corecționale și multe altele. Compania este cunoscută pentru capacitatea sa de a oferi soluții personalizate care îndeplinesc specificații foarte stricte (de exemplu, produse antimicrobiene și rezistente la vandalism), cu cel mai bun program de livrare din clasă.

Odata cu această operațiune, Legrand își consolideaza poziția de lider pe piața de soluții de iluminat din America de Nord, care sunt construite pornind de la cerințele clădirilor nerezidențiale, pe piața sistemelor de management al iluminarii extrem de eficiente din punct de vedere energetic, precum și pe piața soluțiilor inovatoare care, de exemplu, țin cont de ritmurile circadiene, în special de ofertele Digital Lighting Management și Human Centric Lighting.

Având sediul central în Kenosha (statul Wisconsin), Kenall are peste 400 de angajați și generează vânzări anuale de aproximativ 100 de milioane de dolari.

Achiziția Trical

Trical, un furnizor local specializat în carcase electrice și digitale și tablouri electrice pentru clădiri rezidențiale și comerciale, este renumit în Noua Zeelandă pentru fiabilitatea soluțiilor sale și receptivitatea în procesarea comenzilor.

Prin urmare, această achiziție consolidează afacerile Legrand pe piata echipamentelor pentru distribuția energiei și a infrastructurilor digitale din Noua Zeelandă.

Situat în Auckland, Trical are aproximativ 35 de angajați și raportează vânzări anuale de aproximativ 6 milioane de euro.

Pe langa achizițiile de companii la nivel global, Legrand a urmat în continuare direcția strategică de a se dedica inovației, compania concentrându-se pe dezvoltarea de noi soluții și tehnologii, cum ar fi programul Eliot. Eliot este programul lansat de Legrand în 2015 pentru a susţine dezvoltarea accelerată a Internet of Things în portofoliul său de soluţii. Astfel, urmăreşte să dezvolte soluţii interconectate cu beneficii pe termen lung pentru utilizatorii finali, precum şi pentru cei profesionişti.

Legrand este specialistul global în infrastructuri electrice și digitale. Soluțiile sale complete pentru clădiri rezidențiale, comerciale, de birouri, învățământ, data center, spitale și alte centre de sănătate, hoteluri și construcții industriale îl fac un etalon în domeniu pentru utilizatorii din întreaga lume.

În România, Grupul Legrand este prezent de peste 20 ani şi comercializează, prin intermediul distribuitorilor săi, cele mai variate și inovatoare produse din domeniul electric sub umbrela a 15 mărci de top dintre care cele mai reprezentative sunt: Legrand, BTicino, Zucchini, Cablofil.