Competiția Magazinelor Online GPeC și-a desemnat câștigătorii în cadrul celei de a XIV-a ediții anuale a Galei Premiilor eCommerce. Cei care și-au înscris magazinul online în competiție au beneficiat de un audit integral al website-ului lor din partea celor mai recunoscuți experți în eCommerce și digital marketing din România.

Premiul pentru magazinul anului în eCommerce a fost câștigat de Lensa, website dedicat comercializării de ochelari de vedere, ochelari de soare și lentile. În ceea ce privește câștigătorii celorlalte categorii, website-uri precum PiatraOnline, XpertBeauty sau F64 au reușit să obțină cele mai bune punctaje din partea juruiului.

„An de an, colaborăm cu cei mai buni experți din eCommerce pentru a analiza în detaliu performanța magazinelor online din România. Competiția GPeC este o oportunitate foarte bună de a primi feedback valoros pentru oricine gestionează un website de comerț electronic. Mă bucur să văd și anul acesta jucători noi pe piață, care reușesc să inoveze și să se diferențieze. Este încă o confimare a faptului că piața de eCommerce este în continuă creștere și că evoluează în direcția cea bună”, a declarat Andrei Radu, organizatorul GPeC.

Câteva dintre categoriile premiate și câștigătorii acestora:

  • Home & Deco: PiatraOnline
  • Health & Beauty: XpertBeauty
  • Travel: Paralela45
  • IT&C, Electronice și Electrocasnice: ITDepot
  • Fashion: Lensa
  • Best Content & Social Media Presence in E-Commerce 2019: F64
  • Best Mobile Presence in E-Commerce 2019: CrystalTime
  • Cel mai bun Start-Up în E-Commerce 2019: Meia
  • Cel mai bun magazin online Experienced 2019: WatchShop
  • Magazinul Anului în E-Commerce 2019: Lensa.ro

Lista completă a premianților poate fi consultată aici.