Economia de timp este o valoare pe care am vrea-o adăugată la orice operațiune bancară sau în raport cu instituțiile statului. Asta vrea să facă și Lightpass, o aplicație în care transmiterea și verificarea datelor personale în mediul online să se folosească de identitatea digitală.

În mod tradițional, ne folosim de diferite documente pe care le obținem de-a lungul vieții ca să dovedim lucruri despre noi cum ar fi educația, experiența profesională, identitatea, istoricul medical în funcție de contextul în care ne aflăm (deschidere cont bancar sau înrolare la un nou loc de muncă).

Majoritatea acestor documente însă, sunt în format fizic, ceea ce face colectarea, procesarea și verificarea informațiilor greu de efectuat într-o lume din ce în ce mai digitală, afectând astfel securitatea și confidențialitatea datelor.

Odată cu trecerea de la tranzacții fizice la tranzacții digitale, accelerate de pandemie, cu tot mai multe tranzacții se fac în mediul online, iar nevoia companiilor de a autentifica, a verifica identitatea clienților și de a efectua un schimb de informații personale într-un mod fără fricțiune și sigur, a crescut foarte mult.

Așadar, Lightpass își propune să facă interacțiunile în mediul online și schimbul de informații cât mai accesibile și de încredere. Pentru companii, asta înseamnă o aplicație de autentificare a clienților si schimb de date și documente autentice, iar pentru consumatori, un portofel de identitate digitală.

Poți vedea mai sus pitch deck-ul lor. De asemenea, poți intra în acest articol pentru a urmări Startup Pitch, formatul video în care startup-urile se prezintă.