”Suma a ajuns până la 145.000 de euro în interval de aproximativ o oră iar pentru că Sanopass a decis să nu accepte suprasubscrieri, vom lua confirmări pentru angajamente în ordinea lor cronologică și în cazul că unele dintre ele nu se confirmă vom elibera locul pentru următorul investitor. Vom reveni în cursul zilei cu noutăți către cei care au depus angajamente”, spun reprezentanții SeedBlink.

Sanopass este o afacere B2B care oferă angajatorilor un instrument prin care aceștia facilitează oferirea de servicii medicale proprilor angajati într-un mod practic și convenabil.

Prin intermediul companiilor și în colaborare cu clinicile, Sanopass facilitează accesul rapid la medici aflați în proximitatea angajatului, prin programări directe, fară intermediul unui call center, care s-a dovedit a fi un spațiu îngust pentru alte companii care oferă abonamente medicale.

Caracterul independent al modelului evită riscul de a deveni captiv intr-o rețea medicală sau alta, asigurând opțiuni pentru fiecare angajat de fiecare dată când acesta are nevoie de un serviciu medical.

Sanopass a generat interesul a două dintre cele mai noi fonduri de VC prezente pe piața românească.

Runda totală de finanțare este de 400.000 EUR pentru care companie cedează 20% din capital. 300.000 EUR sunt deja subscriși cu o sumă egală de către două fonduri de VC, respectiv Cleverage Venture Capital în calitate de lead investor și Founders Bridge. Sanopass se va afla astfel în compania lui Wargha Enayati, promotorul primelor abonamente medicale din România și a lui Sergiu Neguț, executive manager al Regina Maria în acele vremuri. Cei doi, alături de Voicu Oprean, fondatorul AROBS Transilvania Software și Alexandru Popescu, executiv cu peste 20 de ani de experiență la nivel în industria medicală au fondat Cleverage VC. Founders Bridge este un fond de investiții suedez, lansat de cinci antreprenori în serie, printre care doi fondatori români, Adrian Trif și Liviu Munteanu.

Sanopass împreună cu cei doi investitori de tip VC au decis ca în cadrul rundei să aloce suma de 100.000 EUR pentru listarea pe SeedBlink pentru a avea alături și investitori individuali care cred în produsul lor și în piața pe care o adresează.

Fondatorii Sanopass au înțeles că nu doar banii sunt importanți pentru succes, ci și relația cu investitorii interesați de domeniu și care devin ambasadori ai brandului, expertiza care poate fi pusă în comun pentru un model de afaceri care sa asigure tracțiune.