În prezent, pune la dispoziția românilor peste 10.000 de produse în trei locații, iar investițiile din ultimul deceniu se ridică la 5 milioane de euro.
MAM Bricolaj anunță că a atins obiectivul de 1 milion de clienți. Compania fondată în 2011 a reușit să devină, în mai puțin de un deceniu, una dintre cele mai populare destinații de shopping din domeniu. Mai mult decât atât, MAM Bricolaj a dezvoltat în acest interval cel mai inovator și eficient sistem de achiziție a materialelor pentru mobilier și este singurul magazin de profil cu autoservire.
În prezent, MAM Bricolaj este un reper în domeniu atât pentru persoanele care activează în producția de mobilă, cât și pentru cei pasionați și înclinați spre proiecte de tip DIY - Do It Yourself. Compania pune la dispoziția clienților un portofoliu cu peste 10.000 de produse în trei locații din București în zona Morarilor, Berceni și Prelungirea Ghencea. Cel mai nou magazin, cel din Prelungirea Ghencea, a fost inaugurat în 2021 și are o suprafață totală de 1.500 metri pătrați cu o suprafață de vânzare de 1.000 metri pătrați. Strategia companiei pe termen lung vizează atât consolidarea prezenței în Capitală, cât și extinderea la nivel național.
MAM Bricolaj a înregistrat o cifră de afaceri de 8 milioane de euro în 2020, ceea ce reprezintă o creștere de 36% față de 2019. În primul deceniu de activitate, compania a investit 5 milioane de euro în amenajarea spațiilor comerciale, dar și în achiziția de utilaje și tehnologii pentru digitalizarea companiei.
Portofoliul de produse este compus în proporție de 80% din articole destinate producerii de mobilier precum balamale, glisiere, pal melaminat. 20% din portofoliu reprezintă produse conexe, cum ar fi chiuvete, decorațiuni, produse de curățenie, produse electrice, corpuri de iluminat, vopsele și altele. Totodată, MAM Bricolaj oferă servicii de proiectare mobilier, debitare panouri, aplicare cant ABS, găurire și frezare pe CNC. Pe lângă gama variată de produse și servicii, toți clienții MAM Bricolaj beneficiază de consiliere profesională la cel mai înalt nivel prin intermediul consultanților de vânzări foarte bine instruiți în domeniu, astfel încât orice decizie de achiziție să fie cea mai bună.
„În aprilie 2021, am sărbătorit primii 10 ani de MAM Bricolaj și acum anunțăm atingerea bornei de o importanță extraordinară pentru noi: clientul cu numărul 1.000.000. Ne bucură enorm această reușită, deoarece în acești 10 ani de activitate ne-am bazat pe susținerea clienților noștri care ne-au determinat să devenim din ce în ce mai buni, să ținem pasul cu viziunea și cerințele lor și să ne asigurăm că de fiecare dată le putem pune la dispoziție materialele, suportul și expertiza echipelor noastre de consultanți profesioniști. În 2021, am inaugurat și al treilea magazin, din Prelungirea Ghencea, și ne bucurăm să vedem roadele muncii noastre în mulțumirea clienților și că am devenit o resursă importantă pentru proiectele și dorințele mai mari sau mai mici ale românilor. În continuare ne vom implica activ pe piața materialelor și accesoriilor pentru mobilier, astfel încât să reușim să răspundem cât mai bine nevoilor oamenilor care au investit încredere în noi”, a declarat Cristian Găvan, fondator MAM Bricolaj.