Marian Hurducaș are cel puțin 10 ani de experiență în comunicare și marketing digital. Cam tot atât în media ca jurnalist radio. A devenit antreprenor și a pus bazele Necktie Agency în Cluj-Napoca, iar apoi s-a mutat la București și a luat-o de la capăt.
Marian Hurducaș va fi speakerul workshop-ului de Marketing pentru IMM-uri din cadrul taberei Startup Your Life, care se va desfășura între 23 și 26 mai la Poiana Brașov și este susținută de FAN Courier. A coordonat strategii de comunicare digitală pentru evenimente și festivaluri de anvergură, precum Transilvania International Film Festival, dar a lucrat și cu branduri precum Sykes România, Transilvania Film, România neîmblânzită și Bilete.ro.
Am vrut să discutăm cu el înainte de tabăra de antreprenoriat pentru a vedea care sunt perspectivele lui despre marketing-ul online și cum se pot adapta brandurile mici mai bine pentru a ajunge la rezultate. A ieșit un interviu inedit, realizat audio, pe Facebook Messenger.
Așa că am decis să nu-l mai scriem ca de obicei, ci să lăsăm audio-ul să vorbească mai bine pentru Marian, mai ales că vorbim și de un om cu experiență în jurnalismul radio.
De ce să vii la tabăra Startup Your Life? Pentru că Marian te poate învăța cum să-ți faci brandul cunoscut fără să investești enorm, ci să investești cu cap și să urmărești date pe care alții nu le văd, acele small data de care este mereu interesat atunci când judecă o campanie de marketing online.
Interviul cu Marian Hurducaș e mai jos. Dacă ești pe mobil, întoarce telefonul în modul Landscape pentru a vedea tot playlist-ul.