Factory Bootcamp este un eveniment de două zile dedicat antrenamentului intens al antreprenorilor la început de drum care vor să-și finanțeze afacerea. Te poți înscrie pentru ediția din 17-18 mai acum.
Înscrierile sunt gratuite și căutăm 25 de antreprenori și antreprenoare. O poți face în 4 minute la acest link.
Ne plac basmele și poveștile încă de când suntem mici. De ce nu am aplica acest lucru și la afaceri? În România, dar și în străinătate există business-uri de care știi pentru că s-au promovat mai bine ca altele, mai ales când vorbim de domenii în care diferențierea se face greu.
Așa că la Factory Bootcamp II pe 17-18 mai am invitat-o pe Lavinia Pavel, fondatoare a agenției WhitePR, pentru a spune cum să construiești o poveste în jurul afacerii tale, mai ales că ea a ajutat peste 150 de startup-uri de-a lungul timpului.
Cine este Lavinia Pavel?
Lavinia Pavel a fondat WhitePR, agenție de relații publice full service , orientată către afacerile medii și startup-uri, în 2010.
Face consultanță de business pe zona de online de mai bine de 20 ani, are experiență de peste 15 ani pe zona de comunicare corporate și de brand.
De-a lungul timpului a gestionat peste 200 de conturi de clienți din diverse industrii: asigurări, construcții, sănătate, frumusețe, FMCG, legal, retail și a pus umărul la construcția a peste 150 de startup-uri.
Și toate în urma unei călătorii în Kenya, care i-a schimbat viața și parcursul professional. Pentru ea fiecare client este unic și fiecare brand pentru care lucrează este al ei.
A mizat întotdeauna pe oameni și valori înainte să mizeze pe profituri și cifre, pentru ca prețuiește oamenii și apoi banii; crede cu tărie că un client mulțumit aduce și alții și consideră că o idee genială fără o execuție pe măsură este doar o idee și nimic altceva.
Trebuie să te înscrii la Factory Bootcamp care e pe 17-18 mai aici.
Ce poți învăța de la Lavinia Pavel?
- Cum să spui povestea afacerii tale ca oamenii să te cunoască mai bine
- Cum să îți promovezi afacerea atunci când încă e la început, folosind storytelling-ul și să nu cheltuiești foarte mult
- De ce e important ca o afacere să aibă o imagine și să comunice în mod constant
- Cum să te promovezi ca antreprenoare sau antreprenor
- Rezultatele pe care le poți avea când comunici
- Cum să identifici care sunt valorile tale, dar și acele elemente pozitive care pot fi promovate
- Cum să interacționezi cu presa