Aplicația MERO este destinată industriei în creștere a saloanelor de înfrumusețare, facilitând conectarea clienților cu saloane aflate în proximitate și intermediază 100.000 de rezervări lunar.

Produsul este dezvoltat de Andreea Trif, Managing Partner. Andreea are o experiență de peste 15 ani în companii de tehnologie și media din România și Suedia, unde a condus mai multe echipe și a dezvoltat produse tip marketplace aflate atât în faza de start-up cât și scale-up.

„Atragerea în proiect a unui fond precum Founders Bridge, cu experiență în dezvoltarea de platforme de tip marketplace, validează parcursul demonstrat precum și potențialul afacerii. Suntem mândri că am contribuit semnificativ în dezvoltarea afacerii a peste 1.200 de specialiști din domeniul serviciilor de înfrumusețare, care au putut să evolueze și să obțină un număr mai mare de clienți”, a declarat Andreea Trif, Managing Partner MERO.

„Apreciem creșterea accelerată a MERO și ambiția de a consolida poziția de lider de piață în industria de înfrumusețare. Ne-a convins implicarea pentru a oferi cel mai bun produs atât pentru consumatori cât și pentru saloane, cu rezultate dovedite și creștere anuală susținută a veniturilor și numărul de rezervări noi către saloane”, spune Liviu Munteanu, Partener Founders Bridge.

Platforma are peste 700 de saloane membre, din 50 de orașe ale țării și generează pentru acestea un flux constant de noi clienți.

Compania a realizat o investiție inițială de circa 200.000 de euro pentru dezvoltarea tehnologiei, extinderea acoperirii naționale și susținerea saloanelor din rețea. MERO are în spate o echipă formată din 12 oameni.