Privind în ansamblu, în România pandemia a dărâmat zidul care exista înainte față de încrederea oamenilor în cumpărăturile online. Există o tendință din ce în ce mai mare de a susține brandurile naționale ce dovedesc că pot să prospere chiar și în vremuri dificile. Mediul online a devenit principalul canal de comunicare pentru branduri și consumatori, care au încercat să rămână în contact și să meargă mai departe. Însă noua normalitate înseamnă adesea pentru întreprinderile mici și adaptarea modelului de afaceri și mutarea unei mari părți a acestuia în online. Acest lucru poate contribui la menținerea lichidităților și a locurilor de muncă, dar pentru unele companii a fost o misiune dificilă.

Ținând cont de modul în care pandemia a afectat întreprinderile mici și mijlocii, Meta a decis să lanseze un program online pentru a sprijini antreprenorii. Prin intermediul acestei platforme, IMM-urile au posibilitatea de a-și utiliza mai bine prezența online și de a învăța noi modalități pentru îndeplinirea obiectivelor.

Jacob Turowski, Head of Public Policy, Central and Eastern Europe, la Meta, explică: "Vrem să consolidăm prezența Meta în România, începând cu un eveniment care extinde sprijinul nostru pentru IMM-uri, mai ales după doi ani dificili. Scopul nostru este să-i ajutăm pe antreprenori să profite la maxim de potențialul internetului și al instrumentelor Meta, oferindu-le informații utile despre cum să își planifice campaniile, să-și structureze bugetele și să vină în întâmpinarea așteptărilor clienților lor, într-un mod care să facă diferența.”

Lansarea programului Meta Boost în România a fost marcată astăzi printr-un eveniment oficial la București. Cu această ocazie, Vitnija Saldava, Public Policy Manager România la Meta, a fost însoțită de Pavel Popescu, deputat, Camera Deputaților, Parlamentul României, care au urat bun venit reprezentanților întreprinderilor mici și mijlocii invitate.

Evenimentul a continuat cu un panel intitulat “Building communities around your business”, moderat de prezentatorul Șerban Copoț, în cadrul căruia au luat cuvântul Alina Burlacu, Director General - Romanian Business Leaders; Constanța Rușinaru, Director General - Centrul de Limbi Străine Belle Languages; Tudor Turcu, Șef Serviciu Comunicare Publică, Autoritatea pentru Digitalizarea României (ADR) și Emil Munteanu, Managing Partner, Power Net Consulting. În continuare, cele două workshop-uri Meta Boost, „Engage your audience creatively”, respectiv “Mobile first creative to help you drive action” au oferit participanților sfaturi și ponturi valoroase pentru creșterea prezenței lor online, informații despre marketingul digital și despre creșterea gradului de conștientizare a ofertelor.

Pe termen lung, Meta va implementa o serie de inițiative pentru a își consolida prezența în regiunea Europei Centrale și de Est.