Questo este un startup care creează jocuri de explorare urbană. Practic instalezi aplicația și poți să descoperi orașul prin intermediul unor jocuri ce te plimbă prin cele mai interesante locuri, în funcție de temă.

Pentru a accesa jocurile, care sunt o modalitate diferită de a descoperi un oraș străin, trebuie să plătești pentru accesarea lor, iar de astăzi Questo deschide platforma pentru oricine dorește să creeze astfel de experiențe. Produsul a fost listat pe Product Hunt, platforma de promovare a noilor produse și startup-uri, și a ajuns deja pe locul 3.

Questo este un startup fondat de Claudiu Petria și Alex Govoreanu, iar în 2021 au primit o investiție de 1,5 milioane de dolari pentru extindere.

Conform postării de pe Product Hunt, Questo a fost utilizat de peste 300.000 de utilizatori care au parcurs 2 milioane de kilometri în viața reală. Acest lucru s-a întâmplat prin puzzle-uri de descoperire, informații utile primite în aplicație, dar și posibilitatea de a juca împreună cu prietenii.

Experiențele te pot transforma într-un mic ghid turistic, dar care nu trebuie să fie prezent acolo. Poți folosi practic experiența ta dintr-un oraș și să fii creator de conținut fără să ai nevoie de cunoștințe de coding și fără costuri.

Fiecare creator intră într-o competiție prin care poate câștiga 2.000 de dolari sub forma unui buget de promovare a experiențelor.

Poți susține Questo pe Product Hunt printr-un upvote dacă-ți faci un cont.

Claudiu Petria, CEO al Questo, a explicat pe Facebook mai multe despre avantajele celor care folosesc platforma pentru a construi jocuri urbane.

  • Fiecare creator primește 75% din jocurile vândute. Conform lui Claudiu, au existat jocuri în platformă care au generat 30.000 de dolari într-un singur an.
  • peste 6.000 de oameni s-au înscris deja în platformă pentru a construi jocuri în perioada Beta

Cu Claudiu Petria am povestit și în cadrul proiectului Gram de Curaj. Poți vedea discuția cu el aici.