Astfel primii 3000 de înscriși, pe site-ul Altex, în perioada 21 septembrie – 10 octombrie, vor obține un voucher în valoare de 500 lei, pe care îl vor putea utiliza exclusiv pe 13 octombrie, pentru achiziția celui mai nou telefon din familia moto g.

Dezvoltat pentru ca utilizatorii să beneficieze de o experiență de utilizare excepțională, moto g60 vine echipat cu o cameră de 108 MP și o baterie de 6000mAh, fiind considerat un telefon potrivit pentru creatorii de conținut, dar și pentru pasionații de gaming, care se pot bucura de o rată de refresh a ecranului de 120 Hz, dar și de performanțele impresionate pe care le oferă procesorul de mare viteză Qualcomm Snapdragon 732G Mobile Platform. Dispozitivul moto g60 trece cu ușurință ca un favorit în categorie din punct de vedere al raportului preț calitate.

moto g60 oferă un sistem de camere de 108 MP: una dintre acestea este asociată cu noua tehnologie Ultra Pixel, cu un senzor care este de 9 ori mai sensibil la lumină pentru a putea surprinde fotografii incredibil de clare, chiar și în condiții de lumină slabă. În plus, utilizatorii își pot dezvolta creativitatea, folosindu-se de obiectivul ultra-wide de 118 grade care le permite să surprindă de 4 ori mai multe detalii într-un cadru. O altă funcție importantă a camerei este obiectivul Macro Vision care aduce utilizatorii de 4 ori mai aproape de subiect, spre deosebire de un obiectiv obișnuit. De asemenea, fotografiile de zi cu zi pot fi transformate în portrete cu aspect profesional cu ajutorul senzorului de adâncime, iar funcțiile noi ale camerei vin să dubleze experiența fotografierii. Spre exemplu, modul Dual Capture, care facilitează înregistrarea videoclipurilor sau fotografierea cu oricare dintre cele două camere în același timp, astfel încât atât utilizatorul, dar și subiectul, să poată fi surprinși în cadru simultan.

moto g60 pune la dispoziția consumatorilor o baterie de 6000 mAh, astfel încât autonomia telefonului să nu mai reprezinte o problemă pentru utilizatori. Fie că vorbim despre munca de zi cu zi, cele 54 de ore de autonomie nu vor fi un impediment în desfășurarea activităților preferate. În plus, pentru cei care nu au timp există funcția TurboPower 20 care oferă ore de energie în doar câteva minute de încărcare4.

Procesorul Snapdragon 732G redă elementele grafice incredibil de rapid și alimentează sistemul de camere de înaltă rezoluție, astfel încât jocurile să arate mult mai realist, iar fotografiile să fie mai clare ca niciodată. Împreună cu cei 6 GB RAM, utilizatorii pot naviga cu ușurință printre aplicații într-o clipă. Toată această viteză este gestionată cu o eficiență energetică remarcabilă, care nu va necesita încărcarea telefonului mai des.

Cu moto g60, conținutul preferat prinde viață pe un superb ecran de 6,8" Max Vision FHD +. Culorile, luminozitatea și contrastul sunt acum îmbunătățite prin compatibilitatea HDR10. În plus, moto g60 are o rată de reîmprospătare de 120 Hz, motiv pentru care este de două ori mai fluid decât smartphone-urile obișnuite și nu există niciun decalaj care să intervină între paginile web, jocuri sau vizionarea filmelor și a serialelor.

Toată această putere este susținută de capacitatea de stocare încorporată fiabilă de 128 GB, astfel încât va exista suficient spațiu pentru fotografii, filme, melodii, aplicații și jocurile preferate. Mai mult, se pot adăuga oricând până la 1 TB în plus de memorie, folosind un card microSD.

Acest nou dispozitiv este proiectat cu grijă, având un design rafinat. Ramele ultra-subțiri oferă mai multă suprafață ecranului, iar carcasa nuanțată care înconjoară camerele din spate adaugă un plus de finețe. Designul modern, unitar, este disponibil în superba culoare metalică, Dynamic Grey.

Toate aceste caracteristici sunt susținute de o experiență software remarcabilă, foarte simplă și prietenoasă. Android 11 este optimizat în funcție de modul în care telefonul este utilizat, făcându-l mai intuitiv, mai sigur și mai personal, iar gestionarea mai bună a conversațiilor în aplicațiile de mesagerie este acum posibilă cu un control îmbunătățit asupra dispozitivelor conectate. În plus, telefonul beneficiază de o abordare mai practică a confidențialității datelor odată cu această actualizare de la Google. De asemenea, Android 11 aduce fanilor Moto funcții de accesibilitate îmbunătățite, inclusiv acces vocal mai rapid și mai ușor și comenzi rapide de asistență.

Motorola își continuă angajamentul de a oferi consumatorilor o versiune pură a sistemului de operare Android, găsind în același timp noi modalități de a simplifica interacțiunile cu telefonul și de a face tehnologia chiar mai ușor de utilizat. Cu My UX, Motorola a adăugat o mulțime de funcții utile care permit personalizarea dispozitivului pentru a funcționa după toate preferințele. Telefonul poate fi controlat cu gesturi simple, iar setările de divertisment pot fi personalizate, pentru a obține un aspect unic.

Pentru achiziția lui moto g60, primii 3000 de utilizatori care se înscriu în intervalul 21 septembrie - 10 octombrie, vor primi un voucher de 500 lei, pe care îl pot folosi exclusiv pe data de 13 octombrie pentru achiziția lui moto g60 de pe site-ul altex.ro. moto g60 va fi disponibil în România, începând cu 13 octombrie, la prețul recomandat de 1,399 lei.

#motorealism, o nouă campanie de brand a Motorola

Motorola lansează #motorealism, o campanie de comunicare prin care își încurajează utilizatorii să fie exact așa cum sunt ei, făcând apel la realitate, acceptare și autenticitate. Motorola a dezvoltat platforma online www.motorealism.ro, unde se vor regăsi o serie de episoade video în care sunt exemplificate diverse ipostaze care denaturează momentele reale în detrimentul unui fals care costă timp și efort.

De asemenea, pe platforma vor fi încărcate și regulile motorealismului, dar și informații despre una dintre cele mai importante lansări de produse ale companiei – familia de telefoane motorola edge 20 – care a și inspirat noua campanie de comunicare.

„#Motorealism este un demers natural al unei promisiuni de brand, pentru că Motorola a fost întotdeauna despre oameni, despre democratizarea accesului la tehnologie si despre un portofoliu extins, care acoperă nevoile consumatorilor. Lansăm acum această campanie pentru că telefoanele se află în centrul vieții noastre mai mult ca oricând, însă cu toate acestea realitatea tinde să fie prezentată distorsionat pe rețelele sociale. Motorealismul se adresează tuturor utilizatorilor de telefoane mobile și își dorește să fie vocea lor. Sperăm să îi inspirăm să trăiască momentul și să se bucure de viață conform propriilor valori și preferințe. De altfel, îi încurajăm să ne arate viața lor așa cum este, fără filtre și fără constrângeri sociale, pentru că poveștile adevarate sunt cele care inspiră și ne dau curaj tuturor. Prin #motorealism le spunem tuturor să fie asumați, să fie reali în tot ceea ce comunică în mediul online, să fie exact așa cum sunt ei”, a declarat Oana Hulub, Marketing Manager Motorola.

Prin #motorealism, Motorola vizează și apropierea de Generația Z, o generație care este puternic ancorată în digital, dar care se remarcă și prin implicarea pe care o arată față de rezolvarea diferitelor probleme sociale, politice și de mediu. Odată cu acest demers, Motorola își dorește să deschidă conversația online despre rolul pe care îl joacă tehnologia în viața fiecăruia dintre noi, despre cum putem învața unii de la alții lecția responsabilității, curajului și a adevărului, pornind de la premisa că fiecare persoană care-și prezintă realitatea are puterea de a-i inspira și pe ceilalți care au nevoie de empatie și de încurajare.

Ce este #motorealism?

#Motorealismul este un demers Motorola de conștientizarea a frumuseții vieții așa cum este ea. Motorealismul este despre fiecare dintre noi și despre cum suntem mai buni atunci când îmbrățișăm și ne arătăm propriile experiențe reale. Despre cum ne ajutăm unii pe alții să înțelegem că normele, filtrele și aspirațiile se pot schimba, însă satisfacția cu care ne trăim viața depinde doar de noi. Motorola susține aceste interacțiuni și îi susține pe utilizatori să fie exact așa cum vor ei să fie.

Mesajul campaniei este redat de comediantul Costel Bojog într-o serie de clipuri video, care ilustrează situații obișnuite, din viața reală, cu care fiecare dintre noi s-a confruntat la un moment dat, dar care prea rar sunt expuse pe rețelele sociale. Primul clip video poate fi vizionat aici, urmând ca la fiecare două săptămâni o nouă experiență să fie dezvăluită pe www.motorealism.ro.

Noua familie de dispozitive motorola edge 20

Campania Motorola a fost inspirată de lansarea noilor dispozitive din familia motorola edge 20, telefoane premium care pun la dispoziția utilizatorilor specificațiile de top de care au nevoie pentru a se bucura mai mult de fiecare clipă, exact așa cum este ea. Cele trei telefoane recent lansate, motorola edge 20 pro, motorola edge 20 și motorola edge 20 lite, beneficiază de un design remarcabil, actual și atractiv, dar și de un sistem de camere performant. La toate acestea se adaugă puterea de procesare mare și autonomia impresionantă.