Soluția Rungutan va fi lansată oficial pe 4 iunie și oferă servicii de testare a capacității de susținere a traficului pe un site. Noutatea pe care o educe produsul startup-ului din Iași constă în faptul că oferă suport pentru simularea exactă a pașilor unui utilizator.

Astfel, cu Rungutan va fi posibilă testarea anumitor segmente de pe un site, definind exact testele bazate pe comportamentul utilizatorului, conform rapoartelor preluate din aplicații precum Google Analytics, Facebook Pixel, Hotjar.

Pe lângă aceasta, cu Rungutan testerii se pot conecta și edita sau vizualiza testele fiecăruia din echipă, pot programa data exactă la care să ruleze teste fără intervenția lor și pot simula teste în același timp din peste 15 regiuni diferite ale lumii. Puteți urmări un Demo Oficial al platformei aici.

Testare capacitate trafic site - prețuri

În ceea ce privește partea de costuri ale unui abonament de acces Rungutan, utilizatorii au 2 opțiuni. Aceștia pot alege fie un abonament lunar sau anual, în funcție de numărul de credite de care au nevoie pentru testele programate, fie pot alege opțiunea de Pay per Test.

Această opțiune a fost gândită special în acord cu profilul companiilor vizate, care nu fac Load Testing în mod consistent. În acest fel, companiile au acces gratuit la platformă și la funcționalitățile acesteia, iar facturarea se va realiza doar în baza testelor propriu-zis rulate.

Costul abonamentelor variază între 20 și 99 dolari per membru de echipă, oferind între 50 și 450 de credite disponibile, iar costul unui test de bază este aproximativ 5 dolari. Utilizatorii pot găsi mai multe detalii despre algoritmul de calculare a creditelor aici.

Pe toată perioada lunii iunie, fondatorii Rungutan pregătesc oferte speciale la abonamentele anuale, ce pot fi achiziționate în baza unui cod promo ediție limitată, disponibil atât pe site-ul oficial rungutan.com, cât și pe rețelele profesionale și de socializare începând cu 4 iunie.

De asemenea, toți cei ce vor să testeze platforma o pot face în mod gratuit, timp de o lună, dacă se înscriu pe site-ul oficial al acesteia. Pe toată perioada acestui Free Trial, cei interesați vor avea acces la beneficiile asociate abonamentului Enterprise și pot rula teste conform acestui plan.

Rungutan - produsul care simplifică procesul de Load Testing

Rungutan este creat de NETBEARS, o companie de DevOps-as-a-Service, certificată AWS, cu peste 3 ani de experiență pe piața globală. Inspirația pentru a crea primul produs au găsit-o în provocările pe care le au proprii clienți. Astfel, și-au dorit să dezvolte un produs ce simplifică semnificativ procesul de Load Testing, ușor de utilizat și de reutilizat, care nu consumă timpul și resursele clienților.

Platforma a fost dezvoltată din resurse proprii, astfel că fondatorii cred în capacitatea acestui produs, dar și în valoarea adăugată pe care o pot aduce utilizatorilor finali.

În același timp, aceștia țintesc în primă fază o investiție de 150.000 de dolari pentru a mări echipa și pentru a începe lucrul la versiunea Enterprise a platformei.