În această perioadă multe startup-uri și-au redus activitatea, dau oameni afară sau obțin finanțări în termeni nu foarte favorabili, însă nu este cazul și pentru Notion, ce în ultimii ani a refuzat investitorii, potrivit Techcrunch.

Cu această nouă finanțare, Notion a ajuns la o finanțare totală de 67 de milioane de dolari. Când au primit 10 milioane de la investitori, anterior, startup-ul era evaluat la 800 de milioane de dolari.

În noiembrie 2019, Akshay Kothari, COO Notion, a declarat pentru Techcrunch că speră să nu mai apeleze la finanțări exterioare. „Nu am fost constrânși de bani, am avut oportunități de creștere, dar nu am simțit niciodată că mai mulți bani ne-ar ajuta să creștem mai repede”.

Ce s-a schimbat? Economia globală. Reprezentanții startup-ului au declarat pentru New York Times că această finanțare ar trebui să-i pună într-o poziție stabilă și să aibă îndeajuns de mulți bani pentru cel puțin 10 ani. Notion a crescut rapid în ultimele luni, cu 40% din noiembrie. În același timp, și numărul de utilizatori s-a multiplicat de patru ori de la un milion de utilizatori, informație făcută publică de Notion la începutul anului 2019.

Notion oferă conturi gratuite și sub formă de abonament (de la 5 dolari pe lună până la 25 de dolari).