Glami.ro va oferi cumpărătorilor online de fashion o opţiune all-inclusive şi posibilitatea de a trece în revistă sute de mii de produse şi de a alege pe cele optime pentru necesităţile şi bugetul lor. Este prima platformă de acest fel care se lansează în România, combinând conţinutul de modă cu acţiuni performante de marketing, totul cu un singur scop: livrarea clienţilor potriviţi pentru fiecare magazin online de fashion înregistrat în platformă.

Glami foloseşte un sistem ce combină potrivirea automată şi capacitatea de adaptare şi de învăţare a soft-ului astfel încât ofertele să fie clasificate corect, iar utilizatorul să găsească întotdeauna brand-ul sau brandurile preferate. În plus, echipa de content a Glami îi ajută pe cumpărători să descopere brand-uri noi, putând fi considerat şi un consilier online în domeniul fashion.

Magazinele online de fashion care operează în România, fie că sunt internaţionale sau locale, vor putea să se înscrie pe Glami.ro gratuit, fără nici un fel de risc şi astfel vor avea acces la clienţii care sunt interesaţi de un anumit fel de tranzacţie şi care vor finaliza cu succes acea tranzacţie.

Platforma Glami este o inter-conexiune între magazinele de fashion şi cumpărători şi are ca ţel pentru 2017 câştiguri de aproximativ 2 milioane de euro pentru partenerii săi.

Operaţiunile din România ale Glami vor fi conduse de Andreea Paleologu, fost Content & Marketing Manager pentru lanţuri internaţionale de e-fashion ca Stilago by Studio Moderna Fashion Group şi Click4Fashion, care operează în prezent sub label-ul FashionUP.

“Piaţa online a magazinelor de fashion are un mare potenţial de creştere, deja având dimensiuni impresionante şi arătând că este încă loc de creştere. Glami.ro va fi cu siguranţă o platformă unde servicii de calitate ca livrarea gratuită, livrarea rapidă, flexibilitate în opţiuni şi retur fără taxe adiţionale vor face diferenţa”, spune Michal Jirak, Co-founder Glami.

“Glami.ro se va dovedi a fi o sursă substanţială şi incomparabilă de trafic online de calitate pentru viitorii parteneri. Vom oferi acces la un catalog de produse nemaiîntâlnit, structurat astfel încât clienţilor să le fie oferite cele mai relevante produse, ceea ce va conduce la tranzacţii încheiate cu succes. După Google şi Facebook, Glami va deveni unul dintre partenerii de încredere pentru magazinele online de fashion”, adaugă Andreea Paleologu, Country Manager Glami.ro.

La nivel internaţional, Fashion Inspiration Group a crescut de la o echipă mică de doar 4 oameni la mai mult de 150 de angajaţi în 8 ţări. Ne dorim o expansiune în Europa de Est şi România se va dovedi a fi un stâlp important pentru operaţiunile de lansare în ţările vecine

“Ţelul nostru principal este să lansăm platforma online până la jumătatea lunii iunie cu o lista puternică de parteneri. Deja suntem în discuţii cu parteneri internaţionali şi reacţia lor mai mult decât entuziastă ne-a făcut să credem că piaţa magazinelor online de fashion din România aştepta de mult lansarea Glami.ro”, notează Elena Cobianu, Business Development Manager.

“La nivel internaţional, Fashion Inspiration Group a crescut de la o echipă mică de doar 4 oameni la mai mult de 150 de angajaţi în 8 ţări. Ne dorim o expansiune în Europa de Est şi România se va dovedi a fi un stâlp important pentru operaţiunile de lansare în ţările vecine”, conchide Robert Johnson, International Expansion Manager.