”Prin acest târg online, ne-am propus să transformăm o situație de criză și blocaj într-o oportunitatea atât pentru furnizorii de servicii, cât și pentru clienții dornici să găsească într-un singur loc ceea ce au nevoie pentru evenimentele speciale din viața lor”, se arată pe blogul OMNIvision.

Turul virtual interactiv oferă o experiență 360° de explorare a opțiunilor similară cu cea oferită de târgurile offline. Dar totul se întâmplă de la distanță, din confortul propriei locuințe, de pe un calculator sau laptop.

Conceptul de târg virtual nu este nou și au existat astfel de evenimente în online și înainte de declanșarea pandemiei. Multe dintre acestea s-au axat pe crearea unei platforme web de tip agregator, care centralizează furnizori de servicii dintr-un anumit domeniu.

În cazul târgului online cu tur virtual interactiv 360°, principalul diferențiator, indiferent de industrie, constă în experiența de navigare oferită vizitatorului. Acesta este practic transpus într-un spațiu virtual care redă parcursul de vizitare din cadrul unui târg offline. Te plimbi de la un furnizor la altul, interacționezi cu fiecare stand în parte, descoperi prezentările și ofertele speciale, descarci voucherele preferate. Și toate acestea se întâmplă într-un cadru virtual, special amenajat pentru un târg online.

Arhitectul Valentin Ionașcu a creat digital întregul spațiu The White Manor, amenajându-l special pentru a oferi posibilitatea expozanților să aibă propriul stand de prezentare. Ulterior, OMNIvision a creat turul virtual 360° al locației, transformându-l într-o experiență interactivă pentru vizitatori.

„În această perioadă în care multe afaceri s-au închis sau și-au mutat activitatea în online, am observat un interes semnificativ mai mare pentru tururile virtuale și pentru beneficiile pe care acestea le oferă. Cu atât mai mult, atunci când Andra Noană de la Wedding Details ne-a contactat și ne-a propus să organizăm împreună un târg online de nunți cu tur virtual, nu am stat prea mult pe gânduri și am spus „Da!”. E un proiect creat de la zero – de la concept până la implementare. Nu am avut o sursă de inspirație sau un exemplu pe care să-l replicăm. Am crezut în idee și ne-am pus împreună viziunile și competențele: organizatori de evenimente, arhitecți și creatori de experiențe digitale interactive.” - declară Andra Hanță, OMNIvision.

Urmând traseul ghidat de vizitare, veți putea interacționa cu fiecare dintre cele 80 de standuri virtuale. Veți avea astfel ocazia să descoperiți prezentările serviciilor, să beneficiați de oferte dedicate și să salvați voucherele preferate. OneLine Wedding Market – One Line – o singură linie care unește următoarele categorii de furnizori:

  • ateliere de bijuterie
  • floriști și ateliere de flori
  • catering
  • ateliere de prăjituri și candy bar
  • cocktail bars & baruri tematice
  • videografi
  • fotografi
  • cabine foto
  • muzică
  • specialiști în make-up și hair
  • ateliere de vestimentație pentru Ea și El
  • invitații și papetărie
  • cadouri și mărturii
  • ceremonii
  • creatori și organizatori de evenimente

Noi am testat platforma și am găsit o experiență high-tech minimalistă și foarte interactivă. Mai multe detalii găsiți pe site-ul evenimentului.

Biletele de acces la târg se pot achiziționa online prin iabilet.ro de aici.

Pentru a putea urmari acest video te rugam sa accepti plasarea de cookie-uri de marketing. Accepta toate cookie-urile.