„Rebrandingul Coletăria.ro și preluarea numelui Packeta România oferă, în primul rând, garanția implementării standardului Packeta Group în România. Ne propunem să le oferim clienților români aceeași experiență de livrare la cele mai bune standarde, modalități multiple de livrare și servicii premium, specifice Packeta Group, cu care ne-am obișnuit toți clienții în cele 34 de țări în care livrăm”, spune Alexandr Jeleascov, CEO Packeta România.
Odată cu finalizarea procesului de rebranding, Packeta România își asumă noi obiective de dezvoltare:
- Extinderea serviciilor de livrare pe piețe noi din regiune;
- Implementarea de noi servicii de livrare;
- Dezvoltări tehnologice privind eficientizarea continuă a procesului de livrare și plată;
- Creșterea capacității de procesare a coletelor prin investiții în noi spații de depozitare.
De la începutul anului, compania a obținut rezultate foarte bune în România, cu o creștere de 166% a cifrei de afaceri. Și numărul de puncte pick-up a crescut semnificativ, Packeta România având acum 420 de astfel de locații de unde clienții își pot ridica produsele comandate.
Finalizarea procesului de rebranding presupune și suplimentarea cu cel puțin 50% a bugetului de investiții pe plan local, Packeta România crescând, astfel, la 3 milioane de euro valoarea investițiilor alocată anului 2021 pentru piața locală.
Packeta România estimează creșteri semnificative în următoare perioadă și pe segmentul livrărilor Cross Border, volumul livrărilor dublându-se de la începutul anului și până în prezent, față de aceeași perioadă a anului 2020, pe fondul creșterii comenzilor online, dar și a îmbunătățirii serviciilor de livrare, și a extinderii serviciilor de livrare în regiunea Balcanilor, și, mai nou, în Turcia și Israel.
La nivel de grup, Packeta își continuă creșterea record. În primul semestru, numărul coletelor expediate a crescut cu 131%, la 33,6 milioane, iar cifra de afaceri a depășit 84,6 de milioane de euro, în creștere cu 138%. Grupul Packeta a majorat, de asemenea, în prima jumătate a anului, și numărul punctelor proprii pick-up, acesta crescând la peste 8.000.
Totodată, în perioada 26 octombrie – 7 noiembrie, Packeta România oferă prețuri promoționale noilor clienți magazine online și antreprenori.