4,48 miliarde de persoane folosesc Social Media, peste jumătate din planetă. Domeniul de Influencer marketing a ajuns la peste 13 miliarde de dolari în 2021. Acestea sunt doar 2 dintre motivele pentru care organizatorii SpaceHack au lansat provocarea din acest an alături de echipa Hootsuite.

Spacehack este un concurs de programare, un hackathon, aflat la a doua ediție, ce durează 24 de ore și se desfășoară 100% online. Acesta este organizat de 4MAYO, creatorii de context și conținut pentru comunitatea IT.

Perioada de desfășurare este 6-7 noiembrie, iar la fel că în ediția precedentă, poți să îți formezi o echipă de până la 3 persoane.

La ediția din acest an, participanții vor avea de realizat o Social Media Recommendation app. Pentru a putea duce la bun sfârșit aplicația, pe parcursul hackathonului echipele vor avea la dispoziție un set de date cu postări de pe diferite platforme sociale (Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn) cu diferite informații despre fiecare (număr de like-uri, număr comentarii, etc.).

”Rolul echipei va fi de a găsi o nevoie pentru diferitele tipuri de utilizatori de social media și de a realiza o aplicație prin care să oferi recomandări pentru aceștia. Un exemplu foarte simplu poate fi frecvența postărilor”, spun rorganizatorii.

Pe lângă întreaga experiență prin care își pot dzvolta abilitățile, network-ul și portofoliul, participanții pot câștiga premii. În acest an suma premiilor oferite de Hootsuite depășește 1600 de euro, iar pe langa cele 3 locuri, vor fi de asemenea și 3 premii speciale.

”Ce îți mai rămâne ție de făcut? Să îți construiești echipa de până la 3 persoane și să te înscrii aici până pe 3 noiembrie. Desfășurarea va avea loc, cum îți spuneam, online, pe platformele Zoom și Discord”, este invitația organizatorilor pentru ediția din acest an a SpaceHack.