Dacă anul 2020 a fost un an al provocărilor și învățămintelor pentru comercianți, 2021 se anunță anul oportunităților pentru vânzările online. În acest context, două dintre cele mai importante nume din sfera e-commerce-ului au decis să vină în ajutorul businessurilor, formând un parteneriat strategic și oferind servicii complementare menite să contribuie la dezvoltarea sectorului.
„Considerând complexitatea metodelor actuale de promovare online, precum și creșterea rapidă atât a numărului de noi magazine virtuale, cât și a volumului activității pentru magazinele deja existente în piață, se evidențiază o nevoie de centralizare a canalelor de promovare online, care să ușureze eforturile și să reducă resursele umane implicate și în același timp să susțină creșterea vânzărilor online cu un consum optim de bugete.” declară Rareș Bănescu, CEO Retargeting.biz.
„Ceea ce oferim noi este o alternativă avantajoasă; prin intermediul platformei noastre, oricine își poate seta campaniile în câteva ore, fără a avea nevoie de cunoștințe avansate în domeniu. Mai mult, opțiunea Premium Account Management necesită și mai puțin efort din partea clienților, lăsând totul în grija specialiștilor noștri de cont și a specialistilor PPC certificați Google și Facebook” continuă Rareș Bănescu.
Fiind aliniați în dorința de reformare și optimizare, Bogdan Colceriu, CEO Frisbo declară: „Partea văzută a magazinului online și a site-ului dau cele mai mari bătăi de cap începătorilor din e-commerce, ajungând să reprezinte și până la 30% din costurile operaționale ale afacerii. Pe lângă acestea, partea cu adevărat nevăzută este preluarea efectivă a comenzilor, procesarea lor, facturarea, depozitarea, împachetarea, livrarea, retururile și activitatea de customer support. Toate acestea presupun procese elaborate, spațiu, angajați, sisteme software, iar pe măsură ce magazinul online ia amploare, ele vor trebui scalate în consecință. Aici aduce Frisbo plus valoare, transformând costurile fixe în costuri variabile, în funcție de necesitățile operaționale, minimizând efortul financiar, timpul investit și stresul implicit, maximizând profitul și focusul spre dezvoltarea de noi oportunități”.
Soluțiile oferite prin această colaborare elimină necesitatea investițiilor în depozite proprii, în personal specializat în IT, marketing sau logistică, ceea ce reduce la minim costul de adaptare a unei afaceri la mediul online. Comercianții beneficiază de creșterea volumului vânzărilor și de optimizarea proceselor operaționale, câștigând astfel timp prețios, ceea ce favorizează inovația și îmbunătățirea calității și varietății produselor.