Împreună, cele două companii au planuri de dezvoltare a sectorului modern de plăți prin intermediul telefonului. În curând utilizatorii 24pay vor avea acces la servicii complete de plăți la un click distanță.

„Ne preocupăm constant să identificăm și să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri, pentru a le oferi servicii sigure și la îndemână. Știm că timpul este o prioritate pentru majoritatea consumatorilor, iar plățile prin telefon oferă confort și siguranță. De aceea, suntem foarte încântați să putem oferi, alături de 24pay, servicii de plată rapide pentru transportul în comun, care păstrează standardele de calitate și siguranță de care clienții PayPoint se bucură de peste 14 ani.” declară Utku Ogrendil, CEO PayPoint Services România

Lansată în anul 2018, aplicația 24pay și-a extins constant baza de utilizatori, iar în acest moment numără peste 730.000 descărcări din magazinele de aplicații. Aplicaţia este deja funcțională pentru plata transportului în 13 orașe importante din țară: București, Iași, Cluj-Napoca, Timișoara, Brașov, Arad, Râmnicu Vâlcea, Sibiu, Târgu Jiu, Piatra Neamț, Săcele, Reșița și Ploiești.

Utilizatorii aplicației 24pay vor beneficia în curând de noi servicii adăugate, precum plata facturilor, plata parcărilor dar și extinderea transportului de la cel public la cel feroviar.

„Asocierea dintre cele două branduri, PayPoint și 24pay, a venit cât se poate de natural. Valorile și scopul nostru comun, acela de a oferi servicii de plată sigure și complete clienților, au contribuit la decizia de a încheia acest nou parteneriat, prin care sperăm să ne atingem mai ușor și mai rapid obiectivele.” declară Dan Cernea, director general PTP Online.

Întregul proces de achiziție a fost coordonat de echipa de M&A a Kogaion Investments, prin Adinel Tudor. Pentru realizarea tranzacției, PayPoint a beneficiat de asistență legală din partea Cristinei Man, partener Stratulat-Albulescu, asistență pentru due diligence financiar și taxe din partea echipei TS Partners: Daniela Buhus și Valentina Radu, în timp ce vânzătorii au fost asistați de echipa Mic, Ilie și Asociații: Stelian Mic și Angela Cristea.

PayPoint România este principalul operator de plăți în numerar și încărcare electronică prin puncte de retail din România. În prezent, PayPoint asigură încasarea plăților pentru 85% din furnizorii de utilități și servicii telecom din țara noastră. Serviciile companiei sunt disponibile în aproximativ 19.000 de locații în care clienții pot efectua plăți, cum ar fi: facturile pentru utilități, electricitate, gaze, apă, telefonie fixă și mobilă, rate, asigurări, roviniete, internet și cablu sau servicii de securitate.

24pay, aplicația de plată a transportului public cu cea mai mare acoperire la nivel național, este disponibilă pentru sistemele de operare Android și iOS iar utilizatorii o pot descărca gratuit din Google Play, App Store și App Gallery.

Aplicația 24pay își extinde constant rețeaua și oferă acces locuitorilor celor 13 orașe în care este prezentă la o modalitate modernă, rapidă și sigură de plată a transportului în comun.