Clienții Paysera pot obține IBAN-ul românesc fără nicio deplasare la bancă, 100% online. Contul va avea zero comision lunar de administrare și va fi însoțit și de celelalte facilități oferite de Paysera clienților săi.

“Pe lângă IBAN-ul în Lei, clienții noștri vor primi automat IBAN și în Euro și, la cerere, pot avea unul în Leva, toate oferite gratuit. Printre alte facilități ale conturilor Paysera, amintesc notificările în timp real în privința tranzacțiilor efectuate sau posibilitatea de a efectua transferuri instant de bani într-un alt cont Paysera, fără niciun comision, 24/7/365”, a declarat Daniel Turbatu, Country Manager Paysera România.

„Serviciile financiare digitale au devenit o normalitate globală, mai degrabă decât o excepție. Ultimele luni au arătat și mai mult importanța serviciilor digitale, deoarece au contribuit la ameliorarea impactului coronavirusului asupra IMM-urilor. Apreciem oportunitatea de a face parte din digitalizarea României și de a oferi posibilitatea IMM-urilor de a deschide un IBAN local online, în doar câțiva pași simpli. Mulțumită partenerilor noștri din România, Paysera devine primul Fintech care permite IMM-urilor românești să deschidă un IBAN în lei online”, a declarat Vytenis Morkunas, CEO al Paysera.

„Banca noastră este un partener important pentru fintech-uri de succes. Libra Internet Bank a avut dintotdeauna o abordare modernă a fenomenului bancar, iar parteneriatele digitale sunt parte integrantă a strategiei noastre de business”, a declarat Emil Bituleanu, Director General al Libra Internet Bank.

IBAN-ul în lei este primul dintre serviciile importante lansate în acest an de Paysera pe piața din România. Foarte curând, fintech-ul va lansa Serviciul de Inițiere Plăți care presupune – pentru magazinele online ce vor implementa acest serviciu – încasarea sumelor aferente vânzărilor direct din Internet Banking-ul cumpărătorului.

Paysera a intrat pe piața românească în iulie 2019.