VAUNT a fost lansat cu misiunea de a facilita întregul proces de vânzare în domeniul imobiliar rezidențial, printr-o abordare integrată, digitală, de către Irina Constantin, CEO și Răzvan Mitre, CTO. Startup-ul proptech oferă multiple module de vânzare și marketing intuitive, gândite pentru a eficientiza aceste procese și a contribui la dezvoltarea business-urilor partenerilor săi.

De la lansarea sa în 2020, VAUNT a crescut la nivel național, iar în acest moment, aproximativ 10% din proiectele rezidențiale noi din capitală sunt încărcate pe platformă. VAUNT a ajuns la un portofoliu de 50 de clienți, care au încărcat proiecte în valoare totală de peste 2 miliarde EUR și care au efectuat tranzacții de peste 760 milioane EUR.

Aproximativ 1,3% din totalul tranzacțiilor imobiliare din România în 2023 au fost efectuate prin VAUNT.

În 2023, VAUNT a înregistrat o creștere de 65%, cu peste 20 de clienți noi alăturați în portofoliul VAUNT. În ceea ce privește dezvoltările, în 2023, VAUNT a lansat noul modul VAUNT Engage, care constă în îmbunătățirea comunicării și a campaniilor de marketing orientate atât către clienții existenți, cât și către potențialii clienți.

Portofoliul de parteneri VAUNT include unii dintre cei mai mari dezvoltatori rezidențiali din România, dar și agenții, precum: Nusco City, Hils, Akcenty City, SDC Properties, VIBE Properties, Nord One.

Aceștia pot să țină evidența clienților și solicitărilor, să țină evidența inventarului pentru portofoliul de locuințe și anexe, să ruleze campanii de marketing prin newsletter și SMS, să prezinte apartamentele din portofoliu în 2D, să gestioneze aspecte financiare, să genereze statistici în timp real și multe altele, totul într-o singură platformă colaborativă online. Aplicația este disponibilă atât pe desktop, cât și pe telefon.

Pe viitor, echipa își propune să adauge noi funcționalități care să simplifice relația dintre dezvoltatori și clienții lor, dar și noi produse adresate celor care vor să cumpere o locuință într-o altă destinație, precum și scalare internațională.

“Piața rezidențială are mult potențial, în România și la nivel internațional, estimându-se chiar o creștere de până la 2,43 trilioane în 2029 în Europa. Nevoia de digitalizare în industrie există, iar noi venim cu o soluție extrem de ușor de implementat și de folosit. Ne bucură rezultatele bune de până acum și încrederea clienților noștri, cărora le suntem alături nu doar prin platforma VAUNT, ci și prin resurse de creștere și promovare pe care le oferim constant odată ce ne devin parteneri.”, spune Irina Constantin, CEO VAUNT.

Implementarea platformei pentru un client nou se realizează în întregime de echipa VAUNT, fără a fi nevoie de nicio cunoștință tehnică din partea clienților. VAUNT este disponibil în română și engleză și poate fi folosit de dezvoltatori sau agenți indiferent de locația acestora.