Platforma mySmarty oferă un sistem de feedback, un sistem integrat de fidelizare a clienților, un sistem direct de comunicare cu aceștia, un sistem targetat de promovare și un sistem complex de raportare a datelor analitice.
Într-o lume digitalizată, în care clienții avansează, prin intermediul calculatorului sau telefonului mobil smart, până la 60% din procesul de cumpărare în mediul online, este esențial pentru comercianți să comunice cu aceștia pe toate canalele digitale relevante.
Potrivit unui comunicat de presă, aceasta este misiunea mySmarty. În plus față de ceea ce oferă brandurilor și afacerilor rețelele de socializare, ceea ce face diferit mySmarty este faptul că permite o interacțiune directă, 24/7/365, între orice tip de comerciant și clienții deja existenți ai acestuia pe două direcții – feedback și promovare – care adaugă plus-valoare ambelor părți.
Înscrierea pe platformă și revendicarea profilului afacerii este gratuită. Comerciantii au posibilitatea de a completa și îmbogăți cu imagini profilul de bază. Apoi pot alege pachetul de servicii mySmarty care li se potrivește cel mai bine pentru a beneficia de potențialul platformei: acces ușor la clienți, informații despre clienți, vânzare recurentă, clienți fidelizați, profit.
Astfel, un magazin de optică, de exemplu, poate accesa gratuit mySmarty, își poate revendica profilul sau îl poate realiza în câteva minute (după cum este cazul), iar în pasul doi poate trimite o invitație tuturor clienților existenți din baza de date (sau CRM) să își instaleze aplicația mySmarty.
Odată instalată, clienții acestui magazin vor putea da feedback în aplicație în legătură cu fiecare interacțiune specifică cu comerciantul, în termen de 14 zile de la fiecare tranzacție, și vor beneficia de un anumit procent de cash-back pentru fiecare astfel de feedback acordat. Procentul de cash-back va fi decis chiar de comerciant la completarea profilului afacerii pe platforma mySmarty. Acesta este un prim beneficiu pentru client, dar și pentru comerciant în egală măsură: win-win.
Pe de altă parte, prin intermediul platformei, în baza unui abonament, comerciantul va putea trimite clienților notificări cu privire la promoții, reduceri, oferte speciale, alte campanii și inițiative de marketing. De asemenea, se poate opta pentru un abonament care să permită targetarea de potențiali clienți, dintre cei înregistrați pe platformă în aceeași arie geografică (oraș, județ). Astfel, platforma mySmarty poate genera business nou pentru comercianți, dar și conversie online-offline.
Cei de la mySmarty speră să ajungă lideri de piață în România la numai un an de la lansare. ‘Viziunea noastră este ca în termen de un an de la data lansării, mySmarty să fie platforma cea mai accesată de clienții din România pentru a se informa cu privire la comercianții cu care doresc să interacționeze, atât cu privire la calitatea serviciilor/produselor acestora pe baza rating-urilor din aplicație, cât și cu ofertele acestora”, spune Marius Koritar, CEO al mySmarty România.
În acest moment, platforma mySmarty are încărcate profilele a peste 400.000 de comercianți din Israel și țările în care funcționează, urmând ca și în România să încorporeze întregul mediu de afaceri național, acomodând toate tipurile de comercianți/organizații/instituții relevante pentru clienți, de la magazine, restaurante, hoteluri, la muzee, cabinete notariale, de avocatură, etc.