“După primul an de activitate, în București, în 2021 deschidem noi piețe, cu o prezență directă a Citylink, iar primul oraș în care ne extindem activitatea este Brașov - pol economici pentru regiunilea sa și destinație turistică tot mai populară, pentru români, dar și pentru străinii care ne vizitează țara. Ne vom continua extinderea în mai multe orașe importante din țară, inclusiv în sistem de franciză. Am pus deja la punct platforma tehnică și suntem gata să oferim, la cheie, partenerilor din țară întreaga componentă tehnică, know-how-ul și gestiunea integrală a relației cu clienții. În același timp, partenerii noștri de franciză nu trebuie decît să aducă flota de automobile”, a declarat Igor Grosu, cofondator Citylink.
Citylink va menține tarifele unice, valabile atât în București, cât și în Brașov și Poiana Brașov. Specific Brașovului și Poianei Brașov, pentru întreaga flotă de 120 de automobile Toyota Yaris, închiderea curselor va putea fi efectuată atât în București, cât și în Brașov și în Poiană.
În prezent, utilizatorii modelelor Toyota Corolla și Mercedes-Benz Clasa C vor putea închide cursele oriunde în București, dar și în locurile de parcare dedicate, din incinta Aeroportului Internațional Henri Coandă din Otopeni.
În plus, compania mizează și pe dezvoltarea în franciză, iar prin rețeaua curentă de parteneri, Citylink poate sprijini viitorii francizați și cu facilitarea achiziției de flote, la prețuri preferențiale, mai avantajoase decât media pieței.
Iar cum startul unei afaceri în franciză poate fi uneori dificil, compania a pregătit și pachete de sprijin financiar, lunar, pentru fiecare automobil din flota partenerilor de franciză, până în momentul în care afacerea locală capătă tracțiune.
Pentru un plus de mobilitate ecologică, ergonomică și economică, Citylink readuce, în București, începând din data de 1 aprilie, o flotă de 850 de biciclete disponibile în sistem bike-sharing, număr dublu față de cel disponibil în 2020.