Prin această achiziție, a 100% a companiei MyBenefits, Pluxee își va îmbunătăți oferta de beneficii extrasalariale flexibile și își consolidează astfel poziția pe o piață cheie.

Tranzacția este parte din planul jucătorulul global de a continua planul strategic de creștere a business-ului, de a-și extinde capabilitățile tehnologice și de consolidare a poziției în piață.

Achiziția vine a o urmare a unei colaborări de succes între cele 2 companii, una încheiată în 2022, despre care am scris pe larg aici.

Tranzacția va avea loc sub rezerva aprobării de către autoritățile de reglementare din România, respectiv în conformitate cu regimul de control al investițiilor străine directe, va fi finanțată integral din resursele financiare existente și va avea un impact pozitiv asupra marjei EBITDA recurente a Grupului începând cu anul fiscal 2026.

Totodată, această achiziție marchează și primul exit din portofoliul de investiții a Growceanu, una dintre comunitățile de angel investors locale. Growceanu a investit în MyBenefits cum 2 ani.

Jucătorii pe piața beneficiilor extrasalariale

Cu peste 2 milioane de angajați care folosesc cardurile sale, Pluxee este un jucător de top pe piața din România în domeniul beneficiilor extrasalariale și al soluțiilor pentru creșterea implicării angajaților la locul de muncă.

Lansată în 2016, MyBenefits oferă angajatorilor o experiență digitală personalizată, permițând fiecărui angajat să aleagă dintr-o gamă largă de beneficii, inclusiv carduri de masă, de vacanță, cadou și culturale, acces la servicii medicale, săli de sport și cursuri de formare profesională.

Cele două companii au avut un parteneriat prin care și-au propus să alinieze interesele angajatorilor cu cele ale angajaților în ceea ce privește conceptul de flexibilitate asupra beneficiilor oferite.

Rezultatele excelente ale companiei au contribuit la ascensiunea rapidă a MyBenefits, numărul utilizatorilor platformei crescând de cinci ori în ultimele douăsprezece luni.

Împreună, Pluxee și MyBenefits vor oferi o valoare sporită pentru clienții și angajații lor, contribuind la creșterea implicării forței de muncă din România.