Mișcarea companiei din Marea Britanie are ca scop și dorința de a aduce serviciile dezvoltare în rândul cât mai multor branduri din industria de luxury.
Farfetch lucrează la produse pe care retailerii le pot integra în martketplace-urile online, dar și în magazinele fizice, precum sisteme pentru plăți mobile, un tool pentru măsurarea comportamentului clienților. La începutul acestui an, chiar Chanel a investit în Farfetch și a anunțat că va instala conteptul de sisteme de operare realizat de companie în câteva dintre magazinele sale.
Deși Farfetch a realizat o bună parte din tehnologia pe care o are disponibilă în acest moment in-house, este în căutarea unor alte companii care să realizeze noi aplicații pentru industria modei. În acest sens, a lansat programul de accelerare denumit Dream Assembly.
În cadrul acceleratorului, 10 startup-uri vor intra pentru un program ce se va derula pe durata a 12 săptămâni în Lisabona (business-ul a fost fondat în 2008 la Londra de un antreprenor portughez). Printre partenerii acceleratorului se numără 500 Startups și Burberry.
Nu este primul program de acest gen destinat startup-urilor de fashion. La începutul lunii gigantul LVMH a anunțat deschiderea unui accelerator propriu la Paris, plănuind să invite 50 de startup-uri în campusul Station F.