Ai nevoie de o aplicație prin care să comunici eficient cu echipa ta de writteri și aceștia să livreze exact când trebuie conținutul comandat de clienții tăi?

Vrei să scapi de exceluri, dar să poți să ții evidența articolelor publicate și să fii conectat în permanență cu statusul acestora?

Ai nevoie de un sistem prin care poți transmite automat clienților tăi rapoarte cu link-urile de publicare pentru articole?

Vrei să ai siguranță că articolele sunt încă vizbile pe site-urile pe care au fost publicate?

Pentru îndeplinirea tuturor acestor nevoi în același timp și în același loc există o singură platformă: Publyo™.

Indiferent că te ocupi de propria promovare sau că ești o agenție de marketing digital, media sau PR și ai nevoie de un mod eficient de a gestiona proiectele de conținut ale clienților tăi, am creat un sistem intuitiv și ușor de folosit care îți va ușura munca de planificare, raportare și monitorizare media.

Cum funcționează Publyo™

Pasul 1: Alege abonamentul potrivit pentru tine și achiziționează aplicația.

Pasul 2: Beneficiază de instrumentele de planificare, încărcare conținut, raportare și monitorizare pe care ți le punem la dispoziție.

Ai în același loc un sistem complet prin care controlezi tot ce se întâmplă cu conținutul, de la planificarea apariției, până la publicarea și monitorizarea acesteia. Atât agenția ta cât și clientul veți primi notificări automate în legătură cu fiecare proiect de conținut și cu statusul acestuia.

BONUS: ai acces la o listă cu cei mai importanți publisheri din România.

Iată cum te ajută Publyo™ pentru a desfășura și manageria campanii media online de succes pentru clienții tăi:

Planificare:

Poți să creezi o campanie media pentru fiecare client de al tău.

Poți să introduci în sistem site-urile cu care ai propriile deal-uri pentru a publica automat articolele și poți să planifici data la care acestea trebuie distribuite fără să mai fie nevoie să le scrii zeci de mailuri publisherilor.

Poți oricând să alegi din lista noastră alți publisheri pentru a publica articolele tale.

Încărcare conținut:

Ai două variante de lucru și pentru ambele avem soluții eficiente:

Clientul are nevoie de conținut scris din partea ta:

Poți să îți notifici direct din sistem writterii pentru a-i anunța că este necesar să scrie un articol pentru un anumit client, ce va fi publicat pe un anumit site și să le specifici termenul de predare.

Writterii tăi pot încărca direct în platformă articolul scris pentru client.

Odată încărcat articolul, clientul va primi automat o notificare pentru a aproba conținutul sau pentru a cere modificări.

Odată aprobat de către client, articolul împreună cu o fotografie reprezentativă va fi trimis către publicare pe site-ul selectat.

Clientul are propriul conținut.

Încarci articolul primit de la client direct în platformă, alături de o fotografie reprezentativă.

Trimiți articolul către publicare.

Raportare:

Pentru fiecare articol publicat, atât agenția cât și clientul pe care îl reprezinți, veți fi notificați la fiecare pas despre statusul acestuia, direct în contul de pe platformă, dar și pe e-mail.

Atât agenția ta și clientul tău veți primi automat notificări atunci când articolul a fost trimis către publicare și atunci când publisherul l-a publicat.

Atât agenția cât și clientul tău veți primi raport cu link-ul de publicare a articolului.

Monitorizare:

Ai posibilitatea de a ști permanent ce se întâmplă cu articolele clienților tăi după ce acestea au fost publicate pe site-uri.

Monitorizăm în fiecare zi ce se întâmplă cu articolele publicate pentru a ne asigura că nu au fost aduse schimbări în conținutul acestuia.

Monitorizăm și ne asigurăm că link-urile de publicare ale articolelor rămân active pe site-uri.

În cazul în care articolele publicate nu mai sunt vizibile pe site-uri, au fost aduse schimbări în conținut sau linkurile de pe cuvintele cheie nu mai sunt active, atât agenția cât și clientul său va primi o notificare prin care anunțăm situația apărută.

Trimitem automat notificări către site-uri pentru a le semnala problemele apărute și le cerem remedierea situației.

Notificăm atât agenția cât și clientul său atunci când problema a fost rezolvată.

Beneficiile serviciului

  • ai propriul sistem de planificare, încărcare conținut, raportare și monitorizare pe care poți să îl folosești oricând într-un mod facil, fără să fie necesară o investiție din partea ta și să mai pierzi timp cu zeci de mailuri și conversații: Publyo™ transmite automat atât ție cât și clienților tăi notificări și rapoarte cu link-urile de publicare pentru articole.
  • eficientizezi munca echipei tale, totul fiind planificat și organizat și găsind în același loc toate informațiile despre campaniile media create pentru clienții tăi: ai rapoarte complete despre conținutul și publicarea articolelor, data, link-urile și statusul acestora.
  • poți transmite automat mesaje echipei tale de writteri în care să le ceri redactarea de articole pentru clienți, specificându-le termenele de predare.
  • îți creezi o imagine de profesionist în rândul clienților tăi.
  • beneficiezi de cele mai bune oferte de publicare pe cele mai mari site-uri din România.
  • ai suport constant din partea echipei Publyo™.

Organizează-ți proiectele tale de conținut online cu Publyo™.

Publyo™ este produs dezvoltat de Oblyo Digital Agency in parteneriat cu Weboratory Capital.